معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بردسکن از جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه از بستر رودخانه‌های این شهرستان خبرداد.

جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن

علی حاجی‌نژاد در گفت‌وگو با قدس خراسان اظهار کرد: خوشبختانه وقوع سیل  هیچ یک از روستاهای شهرستان را در محاصره خود قرار نداده است و بارش‌های بهاری که به صورت رگباری در روزهای اخیر  و امروز در شهرستان بردسکن شاهد بودیم  موجب خوشحالی و شادمانی مردم و شهروندان بویژه کشاورزان و دامداران منطقه شد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بردسکن در ادامه بیان کرد: در بیش از نقطه ۴۰ بستر رودخانه در نقاط مختلف شهرستان بردسکن سیل جاری شد که کشاورزان سیل را به مزارع و استخرهای ذخیره آب هدایت کردند.

خسارات بیش از ۳ میلیارد تومانی سیل به راه‌های روستایی بردسکن

وی افزود: در بیشتر نقاط با جاری شدن سیل و رواناب‌ها خساراتی به برخی زیر ساخت‌های شهرستان وارد شد.

حاجی‌نژاد بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان بردسکن به لحاظ جغرافیایی در پهنه سیل خیز قرار دارد و تقریبا ۸۵ درصد از وسعت شهرستان سیل خیز و در معرض سیلاب است به راه‌های روستایی و عشایری  شهرستان خسارت وارد شد که برآورد اولیه توسط کارشناسان راهداری بیش از ۳ میلیارد تومان است.  

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بردسکن گفت: ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان بردسکن در حالت آماده باش است تا در صورت بروز هرگونه مشکلی نسبت به رفع آن اقدام لازم و فوری صورت بگیرد.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.