جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ١۴ سر شبکه کلاهبردار یک شرکت هرمی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

۱۴ سرشبکه کلاهبردار یک شرکت هرمی در مشهد دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر کلاهبرداری اعضای یک شرکت هرمی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: در تحقیقات نامحسوس پلیس مشخص شد، اعضای این شرکت هرمی با تبلیغات کاریابی اقدام به عضوگیری افراد جوان جویایی کار از اتباع خارجی می کردند و برای تکمیل عضوگیری آنها را به منزلی در یکی از خیابان‌های شهر مشهد می کشاندند و با تبلیغات وسوسه کننده مبالغ بالای ۵۰۰ میلیون ریال را از هر مالباخته کلاهبرداری کرده اند.

وی بیان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه اعضای این شرکت هرمی را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

نگهبان اضافه کرد: تیم رسیدگی کننده پس از هماهنگی قضایی در اقدام ضربتی و غافلگیرانه ۱۴ سرشبکه این شرکت هرمی را دستگیر و در بازرسی از محل یک دستگاه لپ‌تاپ، تعداد زیادی بروشور و تبلیغات مرتبط با فعالیت آن‌ها را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۴سال پیش ۸۰میلیون از پسر من گرفتن چطوری می تونیم ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
    0 0
    از حلقومشون بکشین بیرون از چن تا جوان دیگه هم گرفتن
  • ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
    0 0
    تمام جوونا رو فریب دادن پولشون رو گرفتن بیچاره کردن
  • ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
    0 0
    صورتشون رو نشون بدین بلکه جوونایی که پولشون رو دان به اونا شناسایی کنن بتونن پولشون رو بگیرن اینا رو دستگیر کردن چند ساله شرکت هرمی درست کردن جوونا رو فریب دادن پولشاشون رو از دستشون درآوردن