۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 990814

انتشارات به‌نشردر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های خود در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شاهد حضور ۱۶عنوان کتاب است که به گفته مدیر انتشارات به‌نشر، رمان‌ها و داستان‌های مذهبی با بیشترین استقبال از سوی مراجعه کنندگان مواجه بوده‌اند.

۶ عنوان کتاب پرمخاطب به‌نشر در نمایشگاه کتاب

 مسعود فرزانه درباره پرفروش‌ترین کتاب این انتشارات در نمایشگاه گفت: انتشارات به‌نشر با عرضه ۷۸۲ عنوان کتاب در بیش از ۴۹ هزار جلد در نمایشگاه کتاب تهران حضور یافت که از این تعداد ۳۴۵ عنوان بزرگسال و ۴۳۷ عنوان کودک بوده است. 

وی ادامه داد: حوزه داستان دینی از جمله حوزه‌های پرمخاطب نشر در سال‌های اخیر بوده است. این دسته از آثار نیز در نمایشگاه کتاب تهران مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفته است، کتاب‌های«به امید دیدار»، «به دنبال ماه»، «تروریست‌های صهیون»و «جان فیروزه جان» با وجود اینکه از جمله آثار تازه منتشر شده انتشارات به‌نشر بودند در زمره پرمخاطب ترین آثار قرار گرفتند. هم چنین «مردی که همه چیز می‌دانست» و «مرا با خودت ببر» در شمار پر فروش‌های بخش بزرگسال این انتشارات در نمایشگاه کتاب تهران قرار گرفت که این آثار به قلم مریم شریف رضویان، مهدیه ارطایفه، سیدرضا قزوینی غرابی، مریم بصیری و مظفر سالاری به زیور چاپ آراسته شده‌اند.  

مدیر انتشارات به‌نشر اذعان کرد: غرفه‌ی کودک و نوجوان به‌نشر، یکی از پرمخاطب‌ترین غرفه‌های کودک و نوجوان نمایشگاه امسال بود که در سالن ناشران کودک و نوجوان میزبان کودکان و نوجوانان مشتاق بود.

وی در خصوص آثار پرفروش حوزه کودک و نوجوان گفت: مجموعه پنج گانه «ماجرای دشت مرموز»، «اعترافات غلامان»، « اردو در قبرستان ژغاره»، «انتقام»، مجموعه «شهر زاد، دختر شرقی»، مجموعه ۱۰ جلدی «قصه ما مثل شد»، «دیدار با آقای مهربان»، «اسم‌های شکلاتی»، «خدا جونم دنیا رو چطور آفریدی»، مجموعه ۵ جلدی «قصه‌های مامان‌جونی و زیارت» از پر مخاطب‌ترین آثار به‌نشر در گروه کودک و نوجوان بود که به قلم نویسندگان مطرح کشور از جمله محمد میرکیانی، حمید رضا شاه آبادی، زهرا جلائی فر، نیلوفر مالک،محمد رضا سرشار، مرتضی دانشمند، فائضه غفارحدادی، زهرا موسوی و مجید ملامحمدی نوشته شده‌اند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.