تهیه‌کننده «خجالت نکش۲» گفت: قسمت اول این فیلم ۵ برابر سرمایه‌گذاری اولیه را بازگرداند. ضمن آن که نظرسنجی‌ها نشان می‌داد که مردم علاقه‌مند به دیدن ادامه این فیلم هستند.

«خجالت نکش۱»، پنج برابر سرمایه‌گذاری اولیه را بازگرداند / علاقه مردم به تولید و اکران «خجالت نکش۲»

به گزارش قدس آنلاین، امیر پروین‌حسینی تهیه‌کننده «خجالت نکش۲» درباره این فیلم که قرار است از ۱۶ خرداد در سینماها روی پرده برود، صحبت کرد.
ساخته شدن قسمت اول فیلم «خجالت نکش» با موضوع جذاب و خانوادگی‌اش، توجه جشنواره‌ها و کارشناسان را به خود جلب کرد و حتی جایزه جشنواره فجر را نیز از آن خود کرد. پروین حسینی، تهیه کننده فیلم به صبا گفت: به‌نظرم ساخت چنین آثاری در سینما ضروری است و تجربه نشان داده که مخاطبان به شدت از این نوع فیلم‌ها استقبال می‌کنند.
او درباره همکاری مجدد با رضا مقصودی، کارگردان و فیلمنامه‌نویس فیلم گفت: ایشان کارگردان خوب، متفکر و با تجربه‌ای است و همین باعث شد که همکاری ما تکرار شود.
پروین‌حسینی همچنین به فروش خوب قسمت اول فیلم اشاره کرد و افزود: فیلم ۵ برابر سرمایه‌گذاری اولیه را بازگرداند. ضمن آن که نظرسنجی‌ها نشان می‌داد که مردم علاقه‌مند به دیدن ادامه این فیلم هستند.
در ادامه او درباره تبلیغات متفاوت خجالت‌نکش۲ [جلد دو: جدایی قنبر از صنم] و پیش‌بینی‌اش از فروش فیلم در مقطع فعلی گفت: ما همیشه سعی کرده‌ایم فیلم‌هایی بسازیم که تماشاگر از دیدنش رضایت داشته باشد و از سالن سینما راضی بیرون بیاید. پیش‌بینی خاصی از فروش فیلم در اکران سینماها نداریم و منتظر واکنش مردم خواهیم بود.
این تهیه‌کننده همچنین درباره فرآیند تولید قسمت دوم فیلم و علت این که گفته می‌شود فیلم در سکوت خبری تولید شده یا بلافاصله بعد از تولید قسمت اول جلوی دوربین رفته، توضیح داد: فیلمبرداری در زمان مقرر آغاز شد و در نهایت پروانه نمایش گرفت. این فیلم در سکوت خبری ساخته نشد و همه چیز طبق روال پیش رفت.
او همچنین در پاسخ به امکان ارائه «خجالت نکش» به صورت سریال نمایش خانگی، بیان کرد: فیلم از ابتدا پروانه ساخت سینمایی گرفته و امیدواریم که نسخه سینمایی آن مورد رضایت مردم قرار بگیرد.
پروین‌حسینی در پایان درباره همکاری آینده‌اش با رضا مقصودی گفت: ایشان کارگردان خوبی است و احتمالاً در آینده نیز با یکدیگر همکاری خواهیم داشت.

قسمت دوم فیلم «خجالت نکش» با عنوان «جدایی قنبر از صنم» با بازی شبنم مقدمی و احمد مهران‌فر و به کارگردانی رضا مقصودی، در تاریخ ۱۶خردادماه اکران خواهد شد. این فیلم در ادامه ماجراهای قسمت اول خود فضای جذاب‌تری را ارائه خواهد کرد. داستان فیلم درباره قنبر (احمد مهرانفر) و صنم (شبنم مقدمی) است که در ادامه ماجراهای قسمت اول این فیلم، اتفاقات تازه‌تری در زندگی مشترک‌شان رخ می‌دهد و در قسمت دوم این فیلم عشق، شوخی و ماجراجویی‌های بی‌پایان شخصیت‌های  «خجالت نکش» ادامه پیدا می‌کند.
از بازیگران «خجالت نکش۲» می‌توان به شبنم مقدمی در نقش صنم و احمد مهرانفر در نقش قنبر، میثاق جمشیدی، سعید امیرسلیمانی، شادی احدیفر، بهرنگ علوی، بهاره کیان افشار و اورانوس قوامی اشاره کرد.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.