انتخابات

کارگاه آموزشی با محوریت نقش و دغدغه‌های والدین در فوتبال پایه با حضور مجید جلالی مدرس فوتبال در مشهد برگزار می شود.

«برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت نقش و دغدغه‌های والدین در فوتبال پایه با حضور مجید جلالی در مشهد
 

به گزارش قدس آنلاین، دبیرکل هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت :همایش علمی آموزشی فوتبال پایه با حضور مجید جلالی برای فوتبال استان یک فرصت است و به والدین و مربیان گرامی پیشنهاد می‌کنم از آن استفاده نمایند. با توجه به نقش ویژه والدین در رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندانشان، آگاهی آن‌ها از فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در این مسیر یکی از موارد حیاتی است.
 
محسن حیدری افزود: تلاش در جهت توسعه آگاهی والدین نسبت به فرزندانشان خصوصاً در موارد مرتبط با رشد و شکوفایی استعدادهای آن‌ها همواره از دغدغه‌های هیئت فوتبال خراسان رضوی بوده است؛ همایش بزرگ محافظت از کودکان که در سال گذشته به صورت رایگان برای والدین و مربیان گرامی انجام شد، نیز در همین راستا بود.
 
وی ادامه داد: همایش تخصصی علمی و آموزشی که با حضور استاد مجید جلالی روز یکشنبه ۲۰ خرداد در محل هتل ثامن برگزار خواهد شد، در همین زمینه خواهد بود و حضور رئیس کمیته توسعه و پیشرفت و تکنیکال دایرکتور فدراسیون فوتبال ایران یک اتفاق ویژه محسوب می‌شود.
 
حیدری تصریح کرد: استاد مجید جلالی یک شخصیت ارزنده علمی و آموزشی در فوتبال ایران است که به موجب سال‌ها فعالیت در این زمینه می‌تواند راهنمایی‌های کاربردی به والدین داشته باشد؛ از همین رو امیدوار هستم والدین گرامی با حضور در این همایش از فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را ببرند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.