«آموزگار» تازه‌ترین اثر فریدا مک‌فادن در سال ۲۰۲۴ است که در زمانی کوتاه با استقبال زیادی روبه‌رو شده است. این رمان توسط نشاط رحمانی‌نژاد ترجمه شده و توسط نشر نون به بازار کتاب آمده است.

انتشار «آموزگار» برای طرفداران رمان های روان‌شناسی و هیجان‌انگیز

فریدا مک‌فادن، نویسندۀ پرفروش نیویورک تایمز، آمازون، یواس‌ای تودی، وال استریت ژورنال و پابلیشرز ویکلی، پزشک متخصص آسیب مغزی است. آثار او بارها در فهرست بهترین کتاب‌های ویراستاران آمازون قرار گرفته و برندۀ جایزۀ بین‌المللی نویسندگان ژانر تریلر برای بهترین کتاب شده‌اند. «آموزگار» تازه‌ترین اثر فریدا مک‌فادن در سال ۲۰۲۴ است که در زمانی کوتاه با استقبال زیادی روبه‌رو شده است. این رمان توسط نشاط رحمانی‌نژاد ترجمه شده و توسط نشر نون به بازار کتاب آمده است.

انتشار «آموزگار» برای طرفداران رمان های رمان‌شناسی و هیجان‌انگیز

داستان کتاب از این قرار است: «ایو زندگی خوبی دارد. هر روز از خواب بیدار می‌شود، همراه با شوهرش نات برای تدریس به دبیرستان محلی کِیسِم می‌رود. او آموزگار ریاضی است و همسرش نات آموزگار ادبیات. همه‌چیز همانطور است که باید باشد. اما ...

سال گذشته، دبیرستان آنها با رسوایی زیر و رو شده بود که یک دانش‌آموز به نام اَدی، در مرکز آن بود. اما ایو می‌داند که این شایعات مربوط به ماجرایی خیلی بزرگتر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد.به اَدی نمی‌شود اعتماد کرد. دروغ می‌گوید. به مردم آسیب می‌زند و زندگی دیگران را نابود می‌کند. دست‌کم این حرفی است که دیگران می‌گویند. اما هیچ‌کس اَدی واقعی را نمی‌شناسد. هیچ‌کس رازهایی را نمی‌داند که ممکن است نابودش کنند. و اَدی هر کاری برای مخفی‌کردنشان انجام می‌دهد...»

در این رمان مک‌فادن رازها و دروغ‌ها را آرام آرام روی هم می‌چیند تا در پایان انفجاری از حقیقت را داشته باشد. بعد از اینکه گرد و غبار خوابید، بمب دیگری رها می‌کند که همه چیز را تغییر می‌دهد.

نظر نشریات و رسانه‌ها درباره تازه ترین اثر مک فادن

لایبرری ژورنال: «آموزگار کتاب فوق هیجان‌انگیز از مک‌فادن در پایان پیچیدگی‌های خلاقانه و غیرمنتظره‌ای دارد. طرفدارهای کتاب‌های هیجانی و روان‌شناختی باید آن را بخوانند.»

پابلیشرز ویکلی: «اتفاقات پرشور و مکرر آموزگار خوانندگانی را که در ابتدا از آن به عنوان رمانی پر تعلیق و بی‌سابقه یاد می‌کردند، بسیار هیجان‌زده می‌کند.»

فرست کلو: «در این روایت پرهیجان رازها مثل قطار سریع‌السیر ژاپنی‌ حرکت می‌کنند و شگفتی‌های زیادی در طول این مسیر به ارمغان می‌آورند.»

 «یادت هست؟»، «زندانی»، «یکی پس از دیگری»، «همکار»، «هیچ وقت دروغ نگو»، «در قفل شده»،«خدمتکار »و «بخش دی» آثار دیگر این نویسنده هستند که توسط ناشران مختلف در ایران ترجمه و عرضه شده اند.

انتشار «آموزگار» برای طرفداران رمان های رمان‌شناسی و هیجان‌انگیز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.