مدیر کل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی گفت: رهنمودها و کلید واژه‌های مقام معظم رهبری در حوزه بازرسی باید سرلوحه اقدامات همه ما باشد.

رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه بازرسی باید سرلوحه اقدامات باشد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محسن نجات شنبه ۲۶ خرداد در جمع مسئولین بازرسی ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی ضمن ادای احترام به شهدای خدمت به خصوص شهید جمهور اظهار کرد: وظیفه تمام ما در حال حاضر جهاد تبیین است و در شرایط حساس کنونی، مشارکت حداکثری، تشویق و تبیین شرایط برای حضور آهاد جامعه در انتخابات از وظایف تک تک ما می‌باشد.

مدیر کل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی افزود: حوزه بازرسی نیازمند تحول است و بدین منظور می‌بایست تغییر نگرش در رفتارها و بازرسی‌ها داشته باشیم.

وی تاکید کرد: رهنمودها و کلید واژه‌های مقام معظم رهبری در حوزه بازرسی باید سرلوحه اقدامات همه ما باشد. در این راستا ما در حوزه بازرسی می‌بایست از علم «مدیریت دانش» بهره ببریم و انتقال تجارب از گذشتگان به کسانی که امروزه این مسئولیت را برعهده دارند می‌تواند بسیار مفید واقع گردد.

نجات ادامه داد: نظارت بر فرآیندها و شناسایی نیروهای متعهد و متخصص و همچنین سازوکار لازم جهت ارائه گزارشات در خلال فرایندهای بازرسی و همچنین انگیزه بخشی و امیدسازی در کارکنان زیر مجموعه در راستای جهاد تبیین یک ضرورت است.

گفتنی است؛ در این جلسه از ۵ نفر از مسئولین بازرسی شهرستانها بعنوان نفرات برتر در حوزه عملکردی تقدیر بعمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.