انتخابات

دست‌اندرکاران تولید برنامه تلویزیونی محفل به منظور کشف استعدادهای قرآنی در سراسر کشور، فرایند ثبت‌نام و گزینش میهمانان را آغاز کرده‌اند.

آغاز سوژه‌های یابی قرآنی برنامه محفل۳

در روزهای ماه مبارک رمضان امسال شاهد پخش فصل دوم برنامه تلویزیونی محفل از شبکه سوم سیما بودیم. فصل دوم که تقریباً مراحل پیش‌تولید آن با پایان فصل اول آغاز شده بود، در قالب شکل و محتوا تغییراتی نسبت به فصل قبل داشت.

دست‌اندرکاران تولید این برنامه به منظور ترویج فرهنگ انس با قرآن کریم و کشف استعدادهای قرآنی در سراسر کشور، فرایند ثبت‌نام و گزینش میهمانان سومین برنامه تلویزیونی محفل را برای ماه مبارک رمضان پیش رو آغاز کرده‌اند. ثبت نام

با توجه به آغاز فرایند سوژه‌یابی فصل سوم محفل، علاقه‌مندان می‌توانند برای شناسایی و ارائه سوژه‌های قرآنی استان خود، نسبت به ثبت‌نام در سایت محفل از طریق لینک ثبت نام اقدام کنند.

در این اطلاعیه نکاتی که سوژه را برای معرفی به برنامه محفل، حائز شرایط می‌کند، شامل روی دادن داستانی جذاب یا اتفاق خاصی در زندگی، تربیت شاگردان ممتاز و متمایز یا برپایی جلسه قرآن با ویژگی متمایز، دارای شغل یا سمت خاص، سن کم یا بسیار بالای سوژه قرآنی، میلیت یا مذهب متفاوت، خوش‌صحبت و طناز بودن، از لحاظ الحان و صوت ویژه بودن و … است.

فصل دوم محفل در فروردین امسال با حضور «رضوان درویش» از سوریه، «حسنین الحلو» از عراق، «حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی و حامد شاکرنژاد» از ایران برگزار شد و «رسالت بوذری» اجرا و «سیدمحمدحسین هاشمی‌گلپایگانی» تهیه‌کنندگی آن را به عهده داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.