انتخابات

پیشکسوت باشگاه استقلال و سرمربی سابق صنعت نفت آبادان معتقد است تیم ملی فوتبال ایران نیاز به یک دگرگونی اساسی دارد.

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با قدس: فوتبال ملی مربی تراز اول نیاز دارد

به گزارش قدس آنلاین، سهراب بختیاری‌زاده درحالی که برای قلعه‌نویی احترام قائل است اما تداوم حضور او روی نیمکت تیم ملی را دیگر مفید نمی‌داند.

وی می‌گوید:« من می‌خواهم کلی صحبت کنم. امیرقلعه‌نویی برای تیم ملی زحمت کشیده اما ایشان هر چه داشته برای تیم ملی ما گذاشته و تلاشش را انجام داده اما الان فوتبال ملی ما به یک مربی تراز اول نیاز دارد که شکل فوتبالمان را از این حالت کسالت‌آور درآورده و شرایط فوتبال ملی‌مان را بهبود بخشد .اولین مرحله این است که سرمربی تیم ملی ما باید قبول کند تیم ملی ما خوب بازی نمی‌کند و در مرحله بعد با شکل‌های مختلف تلاش کنند از بازیکنان مستعد تیم ملی هم بهتر بازی بگیرند . اولویت بعدی هم تغییر کادر فنی است که باید فدراسیون این مهم را در کارش لحاظ کند . ما باید این را در نظر بگیریم فوتبال ملی ما لیاقت داشتن یک مربی تراز اول مجهز به علم روز فوتبال دنیا را دارد».

بختیاری‌زاده درباره اینکه تیم‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آتی باید چه شرایطی داشته باشند، اعلام کرد:« اینکه ما بتوانیم در لیگ نخبگان آسیا موفق شویم نیاز داریم دست به تغییرات اساسی بزنیم ونگرش و نگاهمان به باشگاه‌داری و فوتبال حرفه‌ای‌مان تغییر کند و در استفاده از سرمربیان و مربیان هم دقت زیادی داشته باشیم». بختیاری‌زاده در نهایت درباره وضعیت استقلال نیز این جملات را به زبان آورد:« بلاتکلیفی خوب نیست. استقلال باید به سرعت برنامه‌های خود را برای فصل بعد بداند. درباره بودن یا نبودن سرمربی شایعاتی مطرح می‌شود که این خودش یک عامل بازدارنده خواهد بود».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.