انتخابات

ساعتی پیش حزب‌الله لبنان در قالب انتشار ویدئویی از بخشی از صحبت های سید حسن نصرالله به رژیم صهیونیستی هشدار شدیدی داد.

هشدار شدید حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی چه بود؟

به گزارش قدس آنلاین، این کلیپ اهداف حیاتی رژیم صهیونیستی را که فقط دستگاه ‌های امنیتی اسرائیل از آن خبر داشتند، نشان می‌دهد که بنا بر اعلام حزب‌الله، در صورت وقوع جنگ علیه لبنان، مورد هدف قرار خواهند گرفت.

این ویدئو شامل بخش‌هایی از آخرین سخنرانی سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله است که در آن به صهیونیست‌ها هشدار داد که در صورت تحمیل جنگ علیه لبنان، مقاومت بدون هیچ محدودیتی خواهد جنگید و اسرائیل از جنگ با لبنان پشیمان خواهد شد.

بر پایه‌ گفته های منابع مسئول، در ویدیوی "برای مسئولان ذی ربط " ابهامی عامدانه به کار رفته، اهداف در آن مشخص نشده و حاوی پیامی است که تنها تصمیم گیرندگان و نهادهای مربوطه در "اسرائیل" آن را می فهمند و متوجه آن خواهند شد.

ویدیوی جدید "برای مسئولان ذی ربط"؛ تنها چند روز پس از انتشار اولین ویدیوی مقاومت اسلامی لبنان یعنی ویدیوی "آنچه "الهدهد" با خود آورده است" و حاوی صحنه‌ های شناسایی هوایی از "کریات شمونه"، "کرمیئیل"، "نهاریا"، "صفد" و "عفوله" تا حیفای اشغالی بوده، منتشر شده است.

بنابر اذعان خود مقامات و رسانه‌های رژیم صهیونیستی این دو ویدیو ترس بسیاری را در محافل اسرائیلی ایجاد کرده و همه مسئولان این رژیم اشغالگر را به اقرار در مورد توانایی‌های اطلاعاتی بسیار و مؤثر نیروهای مقاومت حزب‌الله و ناتوانی رژیم موقت "اسرائیل" در مقابله با تهدیدات این مبارزان جان برکف وا داشته است.

پیش از این، حزب الله لبنان در بیانیه ‌ای اعلام کرد که در حمایت از غزه و در پاسخ به تجاوز اشغالگران به جنوب لبنان ساختمان‌ های مورد استفاده نظامیان صهیونیست در شهرک المطله در شمال فلسطین اشغالی را با سلاح ‌های مناسب هدف قرار داده است.

همچنین، رسانه‌ های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده ‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین ‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.