انتخابات

فیلم سینمایی «تگزاس ۳» طی هفت روز گذشته با فروشی معادل ۲۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون و حدود ۵۰۰ هزار مخاطب در صدر جدول فروش هفتگی قرار گرفت.

از پیشتازی «تگزاس ۳» در جدول فروش هفتگی تا رقابت تنگاتنگ با «مست عشق»

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، فیلم سینمایی «تگزاس» طی هفت روز گذشته با فروشی معادل ۲۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون و حدود ۵۰۰ هزار مخاطب در صدر جدول فروش هفتگی قرار گرفت و فروش کلی فیلم را به ۱۰۰ میلیارد و ۶۵ میلیون تومان رساند که با این حساب توانست «مست عشق» را که از ابتدای اکران ۱۰۰ میلیارد و ۵۳ میلیون تومان فروخته را پشت سر بگذارد.

پس از «تگزاس»، فیلم سینمایی «خجالت نکش۲» با فروش ۱۲ میلیارد و ۴۲۲ میلیون تومان در رده دوم قرار گرفت و پس از آن «مست عشق» با فاصله قابل توجهی در جایگاه سوم قرار گرفته است. این فیلم در هفت روز گذشته ۳ میلیارد و ۴۴۱ میلیون تومان فروش داشته است و پس از آن «تمساح خونی» است که طی هفته اخیر ۳ میلیارد و ۲۷۷ میلیون تومان فروش داشته است.

اما از میان فیلم های تازه اکران شده؛ «عطرآلود» با فروشی نزدیک به یک میلیارد تومان و ۲۳ هزار و ۶۳۷ مخاطب قرار دارد؛ «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه پاشا در هفت روز گذشته ۳۵۰ میلیون تومان فروش داشته و همچنین فیلم «کوچه ژاپنی ها» با فروشی ۴۸ میلیونی و «این جمعیت قابل کنترل» که از ۳۰ خردادماه اکران خود را آغاز کرده ۱۵ میلیون و ۴۳۰هزار تومان بلیت فروخته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.