مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری شهرداری مشهد از سرویس‌دهی رایگان مترو به مناسبت عید سعید غدیر خبرداد.

سرویس‌دهی رایگان مترو و اتوبوس به مناسبت عید سعید غدیر خم

به گزارش قدس خراسان، بهرام نکاحی دراین خصوص گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر و دستور شهردار مشهد و در راستای رفاه حال زائران و مجاوران سرویس‌دهی مترو در روز عید سعید غدیر رایگان انجام می‌شود.

وی افزود: در همین راستا خط یک و دو مترو در روز سه‌شنبه پنجم تیرماه مصادف با روز عید غدیر از ساعت 7 الی 22 به زائران و مجاوران به‌صورت رایگان سرویس‌دهی خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد نیز از سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی در روز عید سعید غدیر در خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر خبر داد و گفت: برابر مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در راستای تسهیل حضور زائران و مجاوران در حرم‌ مطهرررضوی در روز عید سعید غدیر، سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی در خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر رضوی به‌صورت صلواتی ارائه خواهد شد.

محسن شریعتی دریان افزود: براین اساس سرویس‌دهی در روز سه‌شنبه پنجم تیرماه مصادف با روز عید غدیر در خطوط 800 – 801 – 802 – 830 – 831 – 12 – 50 – 62 – 82 – 86 و 210 صلواتی انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین به‌منظور ارائه خدمات شایسته به زائران و مجاوران و کاهش سرفاصله زمانی رسیدن اتوبوس به ایستگاه ها ناوگان خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر نیز در شب عید سعید غدیر تقویت خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.