انتخابات

اعضای تیم اقتصادی دولت سیزدهم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و رای خود را به صندوق انداختند.

تیم اقتصادی دولت سیزدهم رای خود را برای انتخاب چهاردهمین رئیس جمهور به صندوق انداختند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری راس ساعت ۸ صبح امروز جمعه - هشتم تیرماه - در ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه اخذ رای در سراسر ایران آغاز شد که از این تعداد ۳۴ هزار و ۵۲۲ شعبه شهری، ۲۴ هزار و ۱۱۸ شعبه روستایی، ۴۳ هزار و ۴۲۵ شعبه ثابت و ۱۵ هزار و ۲۱۵ شعبه سیار است. همجنین ۳۴۴ شعبه اخذ رای در نقاط مختلف جهان برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور در سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها در نظر گرفته شده است.

در این روز اعضای تیم اقتصادی دولت سیزدهم نیز با حضور در پای صندوق های رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و رای خود را به صندوق انداختند.

محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری و رئیس تیم اقتصادی دولت سیزدهم پس از بازدید از مسجد لرزاده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور رای خود را به صندوق انداخت.

سرپرست ریاست جمهوری: انتظار می‌رود حماسه تشییع رئیس‌جمهور شهید، در انتخابات هم رخ دهد

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد دولت سیزدهم با حضور در امامزاده صالح تجریش در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

وزیر اقتصاد در انتخابات شرکت کرد

سید صولت مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با حضور در مسجدالنبی نارمک در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

وزیر کار رای خود را به صندوق انداخت

محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی دولت سیزدهم با حضور در امامزاده صالح تجریش رای خود را به صندوق انداخت...

رئیس کل بانک مرکزی رای خود را به صندوق انداخت

تکمیل می شود...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.