انتخابات

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: طی هماهنگی صورت گرفته، خودروهایی را برای ارسال صندوق‌های سیار به مناطق صعب العبور در اختیار ستاد انتخابات استان‌ها گذاشتیم.

همکاری ارتش برای ارسال صندوق‌های سیار به مناطق صعب العبور

به گزارش قدس خراسان، امیر سرتیپ رضا آذریان ظهر امروز در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای خلق حماسه سیاسی نیاز به یک مشارکت ملی و بزرگ دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش افزود: حضور حداکثری مردم برای ما که امنیت‌ساز کشور هستیم، قدرت و قوت می‌دهد و نظام را در جایگاه والای نظامی قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در سال‌های گذشته ثابت کرده است که همواره پای انقلاب هستند و خواهند بود، عنوان کرد: به افرادی که برای شرکت در انتخابات هنوز مردد هستند، می‌گویم که به احترام خون شهدای خدمت و سربازانی که در مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی امنیت را ایجاد می‌کنند، در ساعات اولیه در انتخابات شرکت کنید و آن را به آخر وقت موکول نکنید.

امیر آذریان اضافه کرد: از روزهای گذشته اعضای ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه شمال شرق آمادگی خودشان را اعلام کردند که با خانواده‌هایشان در ساعت‌های اولیه در انتخابات شرکت کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش متذکر شد: چندین صندوق سیار انتخابات ریاست جمهوری در مرزهای شرقی برای اخذ رأی از نیروهای زمینی ارتش مرزبانان اعزام شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم شخصی با همان خصوصیاتی که مقام معظم رهبری اعلام کردند، همچنین مدیر اجرایی خوبی برای رفع مشکلات کشور و مدافع خوبی برای ایران در مجامع بین‌المللی همانند شهید رئیسی برای ریاست جمهوری انتخاب شود.

امیر آذریان ادامه داد: ما پیروان شهید سلیمانی و رئیسی هستیم و امروز با حضور در پای صندوق‌های رأی، با شهدای خدمت بیعت می‌کنیم، چرا که امنیت و اقتدار و هر چه داریم از شهدا است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند که احساسات جوانان ما را تحت تأثیر قرار دهند، گفت: خدا را شکر تا این لحظه شرایط بسیار خوبی را تاکنون داشته‌ایم و هر لحظه هم حضور مردم در صندوق‌های رأی در حال افزایش است.

وی متذکر شد: تا این لحظه هیچ مشکل امنیتی نداشتیم و با اشراف اطلاعاتی خوبی که داریم احتمال ایجاد مشکل امنیتی نیز وجود ندارد.

امیر آذریان افزود: با ستاد انتخابات خراسان رضوی و استان‌هایی که تحت پوشش ما قرار دارند، هماهنگی‌هایی را انجام دادیم که خودروهایی را برای ارسال صندوق‌های سیار به مناطق صعب العبور در اختیار ستاد انتخابات استان‌ها بگذاریم، همچنین چند فروند بالگرد نیز در پایگاه هوانیروز مشهد و بیرجند نیز آماده است که بنا به دستور و درخواست در اختیار ستادهای انتخاباتی قرار دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.