انتخابات

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: به دلیل اینکه فضای رقابتی در انتخابات خوب است، میزان مشارکت مردم استان نسبت به انتخابات مجلس افزایش یافته است.

افزایش مشارکت خراسان رضوی نسبت به انتخابات مجلس

به گزارش قدس خراسان، امیر فریدنیا امشب در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی گفت: بنابر اعلام وزارت کشور، فرآیند انتخابات تا ساعت ۲۴ تمدید شده است و از مردم می‌خواهیم که هر چه زودتر به شعب مراجعه کنند، اگر کسانی بعد از ساعت ۲۴ در شعب حاضر باشد به درون شعبه هدایت می‌شوند و اخذ رأی از آنها انجام می‌شود.

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی عنوان کرد: بعد از پایان رأی‌گیری از افراد شمارش آرا آغاز می‌شود و صورت جلسه‌ها ثبت سامانه احراز هویت و بعد هم برای وزارت کشور ارسال می‌شود نتایج را نیز وزیر کشور به مرور تا فردا ظهر اعلام می‌شود.

وی بیان کرد: آمار دقیقی از مشارکت ندارم و سامانه تقریبا از بعد از ظهر برای ما بسته شده و بناست که توسط وزیر محترم کشور نتایج اعلام شود.

فریدنیا اضافه کرد: تقریبا از بعد از ظهر شاهد مشارکت بالایی هستیم و به همین دلیل زمان انتخابات را تمدید کردیم.

سخنگوی ستاد انتخاباتی استانداری خراسان رضوی افزود: برخی از شعب درخواست تعرفه داشته‌اند اما میزان آن را اطلاع ندارم، تعرفه در مخازن فرمانداری‌ها تقریبا ۲۰ درصد شارژ شده و این آمادگی را داریم که اخذ رأی در شعب انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه فضای رقابتی در انتخابات خوب است، میزان مشارکت مردم استان نسبت به انتخابات مجلس افزایش یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.