انتخابات

در حالی «مارک روته» نخست‌وزیر هلند و دبیرکل جدید ناتو امروز اعلام کرد که «ما باید به دلیل صلح و امنیت، به حمایت از اوکراین ادامه دهیم.»که هفته گذشته سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) گفته بود: بعید است که خط خصمانه پیمان آتلانتیک شمالی را در قبال مسکو تغییر دهد.

پیش بینی تاکید دبیرکل جدید ناتو بر تداوم حمایت از اوکراین

به گزارش قدس آنلاین، هفته گذشته خبرگزاری رویترز گزارش داده بود: نمایندگان ۳۲ عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) «مارک روته» نخست‌وزیر هلند را به عنوان دبیر کل آینده این ائتلاف انتخاب کردند.

به محض این انتخاب، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) در واکنش به انتخاب دبیرکل آتی ناتو در نشست مطبوعاتی خود اعلام کرد: فعالیت مارک ریوت نخست وزیر هلند به این سمت، بعید است که خط خصمانه پیمان آتلانتیک شمالی را در قبال مسکو تغییر دهد، دیمیتری پسکوف تاکید کرده بود: رویکرد این اتئلاف هم‌اکنون تحمیل شکست استراتژیک به روسیه است، مسکو این سیاست را خصمانه می داند.

پیش بینی او درست بود زیرا امروز خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از نخست‌وزیر هلند گزارش کرد: «بسیار مهم است که کشور ما در اتحادیه اروپا و ناتو قرار دارد. ما به خصوص اکنون با هم قوی‌تر از حالت تنهایی هستیم.»

مارک روته ۵۷ ساله ضمن تاکید بر حمایت مداوم از اوکراین گفت: «ما باید به دلیل صلح و امنیت، به حمایت از اوکراین ادامه دهیم.»

این در حالی است که سال گذشته خیرت ویلدرز» رهبر راست‌ گرای مهاجرستیز دیدگاه‌های حامی روسیه خود را ابراز کرده و در عین حال حامیان کرملین پیروزی او را در نظرسنجی‌ها جشن گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.