انتخابات

وزارت حج و عمره عربستان سعودی، تاریخ آغاز عمره را پس از اتمام موسم حج امسال (۲۰۲۴ میلادی) اعلام کرد.

وزارت حج عربستان جزئیات صدور ویزای عمره را اعلام کرد

به گزارش قدس آنلاین این وزارتخانه اعلام کرد که پس از اتمام موسم حج امسال، عمره از ابتدای ماه آینده (محرم) آغاز خواهد شد و مسلمانان از سراسر جهان می‌توانند در تمام سال، به جز دوره حج و ایام تشریق، پس از عید قربان، ویزای عمره دریافت کنند.

وزارت حج و عمره عربستان اعلام کرد: اعتبار ویزای عمره برای زائران خارجی سه ماه است و از تاریخ ورود آنها به عربستان شروع می‌شود. اعتبار ویزای عمره از تاریخ صدور نیز به مدت ۹۰ روز عنوان شده است.
ویزای عمره یکی از شروط اساسی سفر برای انجام مناسک عمره است و وزارت حج و عمره مدت زمان مشخصی را برای ویزاهای عمره تعیین کرده که بخشی از تلاش‌های این وزارتخانه برای تنظیم و تسهیل مناسک عمره عنوان شده است.

وزارت حج و عمره همچنین آورده است که برای تسهیل امور از طریق پلتفرم‌های الکترونیکی مورد تأیید خدمات عمره از جمله پلتفرم نُسک برای افراد امکان درخواست صدور ویزای عمره وجود دارد. افراد برای دریافت ویزای عمره، ابتدا باید وارد اپلیکیشن نُسک شده و گزینه "صدور مجوز انجام عمره" را انتخاب کنند و با ارائه اطلاعات مورد نیاز مانند کشور محل اقامت، ملیت و نوع اقامت درخواست ویزای الکترونیکی را ارسال کنند و بعد از وارد کردن تمام اطلاعات و طی مراحل بعدی منتظر دریافت ویزا باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.