انتخابات

فرماندار تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: این شهرستان یکی از مناطق برتر استان در تولید محصول گندم است، امسال افزون بر ۳۵ هزار تن گندم از کشتزارهای تایباد برداشت شد.

۳۵ هزار تن گندم در تایباد خراسان رضوی برداشت شد

به گزارش قدس خراسان، مهدی شیردل گفت: ۲۸ هزار و ۲۳ تن از این میزان به صورت تضمینی در قالب ۲ هزار و ۸۴۹ محموله از کشاورزان سخت کوش این منطقه خریداری شده است.

وی بیان کرد: نخستین محصول گندم تایباد هشتم خرداد برداشت شده است که برای ذخیره سازی به تنها مرکز خرید این شهرستان تحویل داده شد.

فرماندار تایباد ادامه داد: با گذشت ۳۴ روز از فصل خرید گندم و به پایان رسیدن برداشت آن، هنوز هیچ گونه وجهی به این قشر زحمت کش پرداخت نشده است و پیگیری‌ها برای پرداخت بهای گندم خریداری شده از گندم کاران این منطقه با جدیت ادامه دارد.

وی بیان کرد: پرداخت به موقع مطالبات گندم‌کاران در کمترین زمان ممکن یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید در راستای افزایش رضایتمندی کشاورزان از سوی دستگاه‌های متولی در دستور کار قرار گیرد.

شیردل اظهار کرد: کشتزارهای این خطه مرزی از جمله مناطقی است که برداشت محصول راهبردی گندم در آن نسبت به سایر استان خراسان رضوی زودتر شروع می‌شود.

وی گفت: خوشبختانه با تلاش اعضای کمیسیون خرید گندم تایباد، لیست ۱۰۰ درصد محموله‌های گندم خریداری شده در این شهرستان روزانه به بانک عامل ارسال شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.