انتخابات

بایدن تعدد سفرهای خارجی‌اش را عامل اصلی عملکرد ضعیف خود در جریان مناظره با ترامپ عنوان کرد.

بایدن به خواب‌آلودگی‌اش در حین مناظره اعتراف کرد

به گزارش قدس آنلاین، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در جریان یک گردهمایی مربوط به جمع‌آوری کمک‌های مالی در مک لین، ویرجینیا عملکرد ضعیفش در مناظره هفته گذشته خود با ترامپ را به تعدد سفرهای خارجی‌اش و خستگی ناشی از این سفرها، نسبت داد.

به گزارش ای‌بی‌سی نیوز، بایدن با اشاره به سفرهای اخیرش به خارج از آمریکا از جمله سفر اخیرش به فرانسه به مناسبت هشتامین سالگرد نبرد نرماندی، عنوان کرد چندین بار تصمیم گرفتم به دور دنیا سفر کنم.

بایدن در ادامه گفت: من به حرف کارکنانم گوش نکردم و در ادامه این موضوع را عامل خواب‌آلودگی‌اش روی صحنه مناظره با ترامپ عنوان کرد. وی در بخشی از صحبت‌هایش نسبت به عملکرد مناظره خود ابراز تاسف کرده و عنوان کرد: پیروزی در انتخابات بسیار حیاتی و مهم است.توضیحاتی که می‌دهم بهانه‌ نیست بلکه یک توضیح است.

عملکرد بایدن در جریان مناظره‌اش با ترامپ، نگرانی‌های تازه‌ای را در مورد سن و سلامت ذهنی وی در میان ناظران سیاسی، از جمله برخی از دموکرات‌ها برانگیخته است که شروع به بحث در مورد توانایی‌های وی برای ادامه حضورش به عنوان نامزد حزب دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ کرده‌اند.

بایدن پیشتر هم در جریان صحبت‌هایش در کارولینای شمالی هم به پیر بودن و بالا بودن سن و سالش اعتراف کرده و عنوان کرد: می‌دانم مانند گذشته خوب صحبت نمی‌کنم اما من می‌دانم چطور حقیقت را بگویم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.