انتخابات

سومین مجمع عمومی عادی سالانه کانون مجریان رسانه‌های دیداری شب گذشته برگزار شد و طی رأی‌گیری، اعضای شورای مرکزی و بازرس کانون معرفی شدند.

سومین مجمع عمومی عادی کانون مجریان رسانه‌های دیداری برگزار شد/قدردانی از واحدی و قناد

به گزارش قدس آنلاین، محمد سلوکی رئیس شورای مرکزی کانون مجریان در آغاز سخنانش تداوم و موجودیت کانون مجریان را یک موفقیت دانست که با غلبه بر ترس‌ها و نگرانی‌های موجود و تبدیلشان به یک فرصت و قدرت به راه خود ادامه می‌دهد. او با تشکر از اقبال واحدی و سونیا پوریامین و تأکید بر نقش پررنگ آنها در شکل‌گیری کانون مجریان به اهمیت کارکرد این کانون برای جوانان و نسل جدید اشاره کرد و از ایجاد بستر لازم برای برگزاری جشنواره‌ی تخصصی متفاوتی در حوزه انسان رسانه‌ها که مفاهیم جدیدی در جهان رسانه امروز هستند خبر داد و اهداف این جشنواره را کشف و تربیت انسان‌هایی با مختصات متفاوت برای معرفی به جامعه عنوان کرد. 

وی با تشکر از نیما کرمی، زهره سادات هاشمی، المیرا شریفی مقدم و سونیا پوریامین و همراهی رضا جاودانی و راحله امینیان که هر کدام در این دو سال که از آغاز حیات کانون می‌گذرد عهده‌دار مسئولت‌هایی بوده‌اند از مراحل ثبت این جشنواره با عنوان جشنواره ملی گفتار در وزارت ارشاد گفت: جشنواره‌ای که بناست صرفاً به دنبال یک مجری با صدا و چهره خوب نباشد بلکه کشف و تربیت انسان‌های چند وجهی در حوزه‌های مختلف را دنبال کند چرا که دنیای امروز با توجه به پیشرفت‌هایی که در آن اتفاق می‌افتد به چنین افرادی نیاز دارد. همینطور وی از استقبال خوب اسپانسرها از این جشنواره که اهداف و مفهوم عمیقی را دنبال می‌کند خبر داد. 
  
این عضو و رئیس شورای مرکزی کانون در ادامه به تلاش‌های کانون در راستای تأمین مالی اعضای خود، فرصت‌سازی و گفتگوهای سازنده با مراکز متعدد مانند سازمان انرژی اتمی در زمینه تولید محتوا به روش متفاوت پرداخت. 

نیما کرمی دبیر شورای مرکزی کانون مجریان رسانه‌های دیداری از اقدام کانون برای دریافت مجوز شرکت خلاق و در نهایت دانش بنیان شدن کانون از طریق ایجاد و راه‌اندازی سایت جامع «جلسه.کام» گفت و افزود در همین لحظه آن دسته از اعضا که در این جلسه حضور ندارند می‌توانند در اتاقی که به صورت زنده و لایو تشکیل شده این برنامه و نشست مجمع را در این سایت ببینند و ما در تلاش هستیم از این طریق مجامع بزرگ کشور را به صورت آنلاین برگزار کنیم. 

نیما کرمی از استقلال دفتر کانون خبر داد و تفاهم‌نامه‌ای که با مرکز قلب تهران جهت رفاه سلامت مجریان انجام شده بود را یکی از اتفاقات خوب سال گذشته نامید و به مشارکت‌های اجتماعی کانون در زمینه جشن ازدواج در کهریزک و جشن آرزوها اشاره کرد.او با اشاره به تلاشی که جهت همگرایی در سراسر کشور تحت عنوان مجریان استیج انجام شده است نتیجه این امر را تسهیل حضور این مجریان در برنامه‌ها عنوان کرد. 

نیما کرمی با تشکر از سیداحمد قمصری بخاطر تلاش‌هایش در انعقاد تفاهم‌نامه بین کانون مجریان و مرکز همایش‌های نور، نوید آغاز کلاس‌ها و همایش‌های عمومی برای جامعه ایرانی را داد و در ادامه این جلسه تفاهم‌نامه‌ی کانون مجریان با مرکز همایش‌های نور به امضا رسید.

همینطور حمید امیری مدیر مرکز همایش‌های نور همکاری با کانون مجریان را یک افتخار و هدف از این تفاهم‌نامه را کمک به توسعه فرهنگ و آموزش کشور دانست و افزود: معتقدیم که این همکاری هم برای شما، هم برای ما و هم برای مردم و مراجعه‌کنندگان مثمرثمر خواهد بود. 

در این برنامه پس از آنکه کلیپی در راستای تجلیل  مردمی از سید اقبال واحدی و مجید قناد پخش شد با حضور دیگر مجریان با سابقه روی استیج از این دو مجری پیشکسوت قدردانی و تقدیر صورت گرفت و هدایایی به یادگار تقدیم شد.  

سومین مجمع عمومی عادی کانون مجریان رسانه‌های دیداری برگزار شد/قدردانی از واحدی و قناد

نحوه‌ی برگزاری جلسات ماهانه شورای مرکزی و افزایش حق عضویت سالانه نیز از موضوعاتی بود که در این جلسه به تصویب اعضا رسید. 

پس از آنکه المیرا شریفی مقدم؛ خزانه‌دار کانون، گزارشی از منابع مالی که صرفا از طریق حق عضویت اعضا به دست آمده بود و مخارج آن را ارائه کرد، رضا جاودانی بازرس کانون در ادامه از تأیید تمام اقدامات شورای مرکزی توسط بازرسی خبر داد و بر موارد لازم برای اجرای اصولی رای‌گیری تأکید کرد.  

در نهایت طی این انتخابات، محمد سلوکی، نیما کرمی، علیرضا عسگریان، سونیا پوریامین و المیرا شریفی مقدم به‌عنوان اعضای اصلی، راحله امینیان و عبدالرضا امیراحمدی نیز به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای مرکزی و همچنین رضا جاودانی به‌عنوان بازرس اصلی و امیر رضایی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.