چهارمین قانونگذار دموکرات کنگره آمریکا به صف هم‌حزبی‌های جو بایدن پیوست که علنا خواستار کناره‌گیری او از انتخابات ریاست جمهوری شده‌اند.

درخواست چهارمین عضو دموکرات کنگره برای انصراف بایدن

به گزارش قدس آنلاین، «از یک فاجعه کامل جلوگیری کنید و کنار بروید». این حرف را مایکل کویگلی عضو دموکرات مجلس نمایندگان بیان کرد.همزمان با درخواست برخی از حامیان مالی حزب دموکرات برای انصراف بایدن از انتخابات، شمار قانونگذاران دموکرات کنگره که خواستار پایان حضور او در انتخابات هستند، رو به افزایش است.رویترز گزارش داد که نماینده دموکرات ایالت ایلی‌نوی مایکل کویگلی از رئیس‌جمهور آمریکا خواست از انتخابات خارج شود. او با این درخواست، رسما به چهارمین عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا تبدیل شده که علنا بر انصراف بایدن از انتخابات تاکید می‌کنند.

این اقدام در شرایطی صورت گرفته که هفته گذشته، رویترز از احتمال درخواست 25 عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس‌جمهور هم حزبی خودشان برای کناره‌گیری از انتخابات خبر داد.به رغم این درخواست‌ها، بایدن اعلام کرد که قصدی برای کنار رفتن از انتخابات ندارد و می‌خواهد دونالد ترامپ را شکست دهد.تا پیش ازکویگلی، سه عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا به نام‌های لوید داگت، رائول گریجالوا و ست مولتون رسما انصراف بایدن را خواستار شده بودند. مایکل کویگلی به شبکه «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» گفت: «آقای رئیس جمهور، میراث شما (در تاریخ) ثبت شده است. ما بزرگترین سپاسگزاری را به شما مدیونیم. تنها کاری که اکنون می‌توانید انجام دهید تا همیشه این کار را تقویت کنید و از یک فاجعه کامل جلوگیری کنید این است که کناره گیری کنید و اجازه دهید شخص دیگری این کار را انجام دهد».

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.