فراخوان و لینک شرکت در بخش عکس و ویدیو آرت جشنواره جهانی فیلم و عکس «پنج» اعلام شد.

فراخوان بخش عکس و ویدیو آرت جشنواره فیلم و عکس «پنج»/ گروه مدیریت  و داوری معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین از روابط عمومی جشنواره، بنا بر اعلام شورای سیاست‌گذاری جشنواره جهانی فیلم و عکس «پنج» شامل نغمه دانش آشتیانی، محمد شهبازی، سعید شهبازی، مهدیه شریف، فرزاد صدیق زاده، 
علیرضا شادیزاده و مهدی شادیزاده دبیر و داوران بخش عکس و ویدیو آرت این رویداد معرفی شدند. همچنین این بخش یک مشاور نیز دارد. 

گروه مدیریت و داوری عبارتند از:
دبیر: حسن هندی از ایران
مشاور و مدیر بخش عکس و ویدیو آرت: ایلکنور بالتاکی از کشور ترکیه
رییس هیات داوران: گرگوری هرپه از فرانسه
داوران: میرکئا سورین آلبوتیو از رومانی، جیووانی ارکولانی از ایتالیا، مجید طالبی از ایران، تیمورتاس اونان از ترکیه، علیرضا شادیزاده از کشور ایران، ساسا نبرگوج از اسلووانی

ارسال آثار بخش عکس و ویدیو آرت تا تاریخ ۲۰ شهریور 1403 مقدور است.

فراخوان و ثبت‌نام بخش عکس و ویدیو آرت در لینک ضمیمه https:// ا5photoaward.com/festival-5-photo/ امکان‍پذیر است.

جایزه ویژه نفر اول بخش عکس؛ تک درخت طلا، لوح تقدیر، حضور عکس در دوسالانه عکس «پنج» و یک عدد دوربین فوجی است که هر ساله به عکاس برتر بر طبق آرای هیات داوران اهدا می‌شود.

جایزه ویژه نفر اول ویدیو آرت؛ تک درخت طلا، لوح تقدیر و یک عدد دوربین فوجی است.

جایژه ویژه عباس کیارستمی که به جایزه نگاه نو نیز معروف است به همراه لوح تقدیر، تندیس دوربین طلا، دوربین فوجی و حضور عکس در دوسالانه عکس «پنج» که در یکی از گالری‌های مطرح ایران برگزار می‌شود به یک عکس خلاق اهدا می‌شود. این جایزه از سوی شرکت تهران فوکا (نمایندگی انحصاری فوجی فیلم) در ایران که از بدو تاسیس این جشنواره به عنوان تنها حامی بخش جوایز عکس در کنار این جشنواره بوده است، اهدا می‌شود.

عوامل جشنواره جهانی فیلم و عکس «پنج» عبارتند از مدیر اجرایی: محمد نعیمی، مجری طرح: شرکت آنست، مدیر پروژه: سیدجلال بتاعی و مدیر هنری: عسل رئوفی.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.