سیزدهمین سوگواره عاشورایی عکس، سیزدهمین سوگواره عاشورایی پوستر، پنجمین فراخوان گرافیک متحرک، چهارمین فراخوان حروف‌نگاری، پنجمین فراخوان تولیدات صوتی، چهارمین فراخوان تصویرسازی هیأت منتشر شد.

انتشار فراخوان سوگواره‌های هنر عاشورایی هیات

به گزارش قدس آنلاین، «هنر هیات» همزمان با ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا علیه السلام و یاران‌شان، ۶ فراخوان در رشته‌های عکس، پوستر، تصویرسازی، گرافیک متحرک، تولیدات صوتی و حروف‌نگاری را منتشر کرد.

مهلت ارسال اثر به هر کدام از این بخش‌ها تا ۲۵ دی مصادف با ولادت امام علی علیه‌السلام است و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار به سایت هنرهیات مراجعه کنند.

سیزدهمین سوگواره عاشورایی عکس هیأت

سیزدهمین سوگواره عاشورایی عکس هیات در سه بخش؛ بخش اصلی: روایت هیأت (مجموعه‌عکس و تک‌عکس)، بخش جنبی: عکس‌های قدیمی و کهن و بخش ویژه: پیاده‌روی اربعین حسینی (مجموعه‌عکس و تک‌عکس) برگزار می‌شود.

سیزدهمین سوگواره عاشورایی پوستر هیأت

سیزدهمین سوگواره عاشورایی هیات در ۲ بخش پوستر اعلان هیات و پوستر شیعی برگزار می‌شود.

در بخش پوستر اعلان هیات، هر پوستری که اعلان فعالیت‌های هیات از اعلان مراسمات هیات در تمامی مناسبات گرفته تا اعلان دیگر فعالیتهای هیأت از جمله فعالیت‌های آموزشی، تربیتی، جهادی و … را شامل می‌شود. در بخش پوستر شیعی هر پوستری را که حول محور اهل بیت طراحی شده باشد، شامل می‌شود.

داوران این بخش، مصطفی گودرزی، سید حمید شریفی آل هاشم و حسین یوزباشی هستند.

پنجمین فراخوان گرافیک متحرک هیأت

پنجمین فراخوان گرافیک متحرک هیأت شامل دو بخش «روایت هیأت» و «پوستر اعلان متحرک هیأت» است.

در بخش روایت هیأت هر اثری که حول محور هیأت در رشته گرافیک متحرک تولید شده باشد پذیرش می شود. در بخش پوستر اعلان متحرک هیأت آثار پذیرش می شود که پایه تولید آن پوستر اعلان هیأت باشد.

چهارمین فراخوان حروف نگاری هیأت

فراخوان حروف نگاری هیأت با عنوان فما احلی اسمائکم به صورت تخصصی به مساله حروف نگاری می پردازد. در این فراخوان بنا داریم بستری برای ارادت هنرمندان به اهل بیت فراهم کنیم و آثار هنرمندان را در این رشته تخصصی گردآوری و نمایش بدهیم.

این فراخوان ۲ بخش اصلی و ویژه دارد؛ بخش اصلی تمام آثار حروف نگاری هنرمندان حول محور هیأت و اهل بیت سلام الله علیهم پذیرش خواهد شد. در بخش ویژه آثاری که حول محور اسامی و القاب امام محمد باقر علیه السلام تولید شده باشد پذیرش می‌شود.

پنجمین فراخوان تولیدات صوتی هیأت

پنجمین فراخوان تولیدات صوتی هیأت در ۴ بخش؛ پادکست مداحی، پادکست سخنرانی، آنونس مراسم هیأت و بخش روایت هیأت برگزار می‌شود.

بخش ویژه فراخوان (روایت هیأت) اهمیت بسیاری دارد. هیأت یک فناوری است که در طول سالیان سال توسعه پیدا کرده است و عاشقان بسیاری برای بخش بخش آن اندیشیده اند و آن را به کمال خود رسانده اند. در این بخش بنا داریم روایت این فناوری را ثبت کنیم.

چهارمین فراخوان تصویرسازی هیأت

فراخوان تصویرسازی هیأت در ۲ بخش «تصویرسازی هیأت» و «هیأت و مقاومت» برگزار می‌شود.

بخش اول تصویرسازی هیات که در این بخش هر آن اثری که حول محور هیأت و اهل بیت تولید شده باشد مورد پذیرش واقع می شود.

در بخش دوم، هیأت و مقاومت، آثاری که حول محور مقاومت و استکبارستیزی تولید شده باشد پذیرش خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.