رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: بازگشت نماینده اتاق بازرگانی ایران به کمیته انتخاب اعضای هیات دولت و نظرخواهی‌های انجام شده از اتاق، نویدبخش شکل‌گیری یک تعامل دوسویه و خوب بین دولت آینده و پارلمان بخش خصوصی است.

ارتباط دوسویه بین دولت چهاردهم و بخش‌خصوصی در حال شکل‌گیری است

به گزارش قدس خراسان، محمدرضا توکلی‌زاده روز پنجشنبه در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی خراسان رضوی افزود: مشورت‌خواهی دولت چهاردهم از تشکل‌های اقتصادی و خاصه اتاق بازرگانی به اصلاح کارآمد راهبردهای اقتصادی و همچنین تقویت جایگاه بخش خصوصی در عرصه اقتصاد کمک خواهد کرد.

وی تاکید کرد: به طور قطع اگر هماهنگی لازم بین دولت و بخش خصوصی شکل بگیرد، این امید ایجاد می‌شود که با هماهنگی همه ارکان مرتبط و موثر در حوزه اقتصاد، توسعه را در این بخش شاهد باشیم و توامان جایگاه بخش خصوصی کشورمان در سپهر اقتصاد کشور تقویت شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان رضوی از فراهم‌سازی فضایی برای استقرار مجمع نمایندگان استان در ساختمان اتاق مشهد خبر داد و گفت: ظرفیت مذکور فرصتی است که به منظور تعامل بخش خصوصی و فعالان اقتصادی با وکلایشان در خانه ملت فراهم آمده است.

توکلی‌زاده ابراز امیدواری کرد که فرصت‌های ایجاد شده به تسریع در بهبود مولفه‌های موثر بر محیط کسب و کار استان خراسان رضوی بیانجامد و مسیر قانون‌گذاری را در بخش اقتصاد، به سمت نظرخواهی و مشورت‌گیری موثرتر از بخش خصوصی سوق دهد.

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: در ایام رقابت‌های انتخاباتی، اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی و تشکلی استان در قالب گفت‌وگو با رسانه‌ها و انتشار مطالب در شبکه‌های اجتماعی، مواضع و انتظارات خود را از دولت آینده با مدنظر قرار دادن منافع جمعی بخش خصوصی و نیازهای اقتصادی آحاد جامعه مطرح کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.