مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه تا این لحظه گزارش خسارت از سطح استان واصل نشده است، گفت: در مشهد در ایستگاه‌ فرامرز عباسی ۱۷ میلی‌متر، پنج‌تن ۱۰ میلی‌متر و در ایستگاه فرودگاه ۸ میلی‌متر بارش داشتیم.

مدیرکل بحران خراسان رضوی: تا این لحظه گزارش خسارت واصل نشده است

سیدرضا عباسی نیشابوری در گفت‌وگو با قدس خراسان اظهار کرد: روز گذشته هشدار زرد هواشناسی صادر شده بود و امروز با توجه به اینکه سامانه تقویت شده بود، هواشناسی هشدار نارنجی صادر کرد، در این راستان به فرمانداران شهرستان‌ها و دستگاه‌های اجرایی اطلاع‌رسانی لازم انجام شده بود.

مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه در شهرستان‌های شمالی بارش داشتیم اما بیشترین میزان بارش در مشهد اتفاق افتاده است، افزود: در مشهد در ایستگاه‌ فرامرز عباسی ۱۷ میلی‌متر، پنج‌تن ۱۰ میلی‌متر و در ایستگاه فرودگاه ۸ میلی‌متر بارش داشتیم.

وی با اشاره به اینکه جلسه مدیریت بحران در شهرستان‌هایی که لازم بود گذاشته شده است و شهرستان‌ها در آماده‌باش کامل هستند، متذکر شد: در شهرستان‌های سبزوار، جغتای، طرقبه شاندیز، درگز، چناران و قوچان بارندگی داشتیم اما مشکل خاصی بر اثر بارندگی به‌وجود نیامده است. 

عباسی ادامه داد: در درگز منطقه تفریحی گردشگری پارک ملی تندوره را تخلیه و تعطیل شد و گردشگران به نقاط امن هدایت شدند، همچنین در منطقه شمخال و باجگیران قوچان که یک مقدار سیلاب داشتیم، تا این لحظه گزارش خسارت از سطح استان واصل نشده است. 

مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در مشهد هم به جز آبگرفتگی در برخی از معابر و شکسته شدن درختان مورد خاصی گزارش نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.