سوارکاری استان خراسان رضوی با برگزاری مجمع انتخاباتی و معرفی رئیس جدید هیات در دوران تازه ای از فعالیت خود قرار دارد.

هدف مان از بین بردن تبعیض و توجه به شهرستان هاست

یکتا امیری: دبیرهیئت سوارکاری خراسان رضوی ، رامین چرمچی در این مورد با خبرنگار قدس آنلاین صحبت کرد که در ادامه می خوانید.

*درخصوص کیفیت برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت سوارکاری صحبت کنید؟

- مجمع با 29 نفراعضا تشکیل شد که جمعی به سرهنگ دولخانی و جمعی هم به دکتر عباس زادگان، رای دادند.در نهایت سرهنگ دولخانی توانستند رای مجمع را بدست آورند و برای 4 سال سکان دار هیئت شدند. مجمع در کمال آرامش برقرار شد و اتفاق غیرمترقبه ای نیافتاد . هر کدام از کاندیداها برنامه خود را در 10 دقیقه ارائه دادند.

*فکر می‌کنید چرا نامزد مورد حمایت فدراسیون رای لازم را بدست نیاورد؟

-عملکرد 4 سال گذشته هیئت سوارکاری، عملکرد قابل قبولی نبوده چون اگر عملکرد خوبی بود قطعا رای مجمع را بدست می‌آورد.انتقاداتی وارد هست در زمینه اینکه اکثر مسابقات در باشگاه منتصب آقای کاظمیان دبیرهیئت برگزار می‌شد و مواردی دیگر از جمله اینکه اسپانسرها عمدتا در باشگاه آقای کاظمیان هزینه می‌کردند و به طور کل در این 4 سال گذشته خبری از کلاس های داوری و مربیگری و کارگاه های آموزشی نبود، مسابقات پرش هم اگرچه از نظر کمی تعداد زیادی شرکت کننده داشت ولی از نظر کیفی سطح مسابقات به نسبت دوره های قبل پایین تر آمده بود. این موارد نشانده این بود که شاید عملکرد هیئت قابل قبول نبوده ضمن اینکه هیچ توجهی به شهرستان ها نشده بود . طی این 4 سال علی رغم اینکه شهرستان ها مسابقه داشتند، خودشان هزینه ها را تامین می‌کردند. با اینکه همه مسائل را خودشان انجام می‌دادند حتی هیئت نماینده اعزام نمی‌کرد تا شاهد برگزاری مسابقه باشد که حداقل تشویق و دلگرمی برای آنها باشد . فقط هنگام مجمع انتخاباتی توقع حمایت و رای داشتند که همچین امری وقتی که 4 سال عملکرد مناسبی نداشتند محقق نمی‌شود.

*همچنان پیگیر موارد غیرقانونی که در انتخابات به آنها معترض بودید هستید؟

اگرچه این اتفاقات افتاد و خوشایند نبود ولی با توجه به اینکه نتیجه انتخابات به نفع آقای دولخانی بود علی رغم اعتراضاتی که داشتند و شکایت هم در این مورد کرده بودند، اینطور گفتند که پیگیر نخواهند شد چون بالاخره انتخابات برگزار شده و نتیجه اش هم رقم خورده و تبعا دیگر برای حفظ آرامش پیگیر نیستند.

*مهم ترین برنامه ریزی های رئیس هیئت چه باید باشد؟

در مرحله اول تقویم ورزشی مناسب که هم نقطه نظرهای هیئت های شهرستان ها در آن گنجانده شده باشد، هم رشته هایی هایی مثل استقامت، کورس، درساژ و خود مسابقات پرش که باید بیشتر به آنها پرداخته شود . رسالت مهم تر راه اندازی میدان کورس ثامن هست اگر این اتفاق بیافتد استان با توجه به داشتن میدان کورس استانداردی که در مجمع ثامن هست و برگزاری مسابقات ملی می تواند قطب سوارکاری در شرق کشور باشد.

*اوضاع سوارکاری استان این روزها چطور است و چه پیش بینی برای آینده دارید؟

-طبق نظر شخصی بنده تا الان اوضاع سوارکاری استان خوب نبوده چون تک بعدی بوده و فقط مسابقات پرش مورد توجه بوده که کیفیت پایینی داشته و فقط از نظر کمی تعداد زیادی حضور داشتند. با توجه به اینکه جمعی از دلسوزان و خبره های ورزش سوارکاری به عنوان مشاور در کنار آقای دولخوانی هستند مطمئن هستم که روز های خوبی در انتظار سوارکاری استان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.