معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: امدادرسانی به ۲ خدمه نفتکش پانامایی و شناور خدماتی داخلی در سواحل بنادر عسلویه و خارگ با اعزام شناورهای ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با موفقیت انجام شد.

کمک پزشکی نفتکش پانامایی از ایران در خلیج فارس

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی حاجی‌رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر از خدمات‌رسانی شبانه‌روزی پایگاه‌های امدادرسانی مستقر در بنادر استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: ۶ مرکز جستجو و نجات دریایی با تجهیزات مدرن و افراد مجرب در بنادر استان بوشهر مستقرند و شبانه‌روز به دریانوردان در خلیج‌فارس خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به انجام عملیات و خدمات‌رسانی به  نفتکش پانامایی در خلیج فارس خاطرنشان کرد: در پی تماس خدمه نفتکش پانامایی با مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی بندر عسلویه مبنی بر اعلام نیاز پزشکی، شناور ناجی ۲۰ از بندر عسلویه به منطقه مورد نظر در خلیج‌ فارس اعزام شد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه شناور ناجی یادشده پس از تحویل گرفتن بیمار آن‌را به اورژانس در اسکله پارس بندر عسلویه تحویل داد، تصریح کرد: در دومین عملیات نیز پیرو اعلام اضطرار به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی بندر خارگ مبنی بر اعلام نیاز پزشکی شناور نفتکش در محدوده لنگرگاه خارگ، شناور ناجی ۹ به موقعیت مورد نظر در خلیج فارس اعزام شد.

حاجی رضایی ادامه داد: شناور ناجی ۹ فرد بیمار را در حالت ضعف و بی‌حالی شدید به اورژانس شرکت ملی نفتکش ایران تحویل داد. دریانوردان در صورت مواجهه با اضطرار دریایی باید در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.