در هفته سوم تیرماه فروش سینمای ایران به بیش از ۱۷ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان رسید و «تگزاس۳» با فروش بیش از ۵ میلیارد و ۶۹۲ میلیون تومان در رده نخست جدول قرار گرفته است.

فروش سینمای ایران در هفته سوم تیرماه/ «تگزاس۳» در صدر جدول

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، فروش سینمای ایران از شانزدهم تا بیست‌ودوم تیر ماه به بیش از ۱۷ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان رسید؛ همچنین در این هفته ۳۴۴ هزار و ۳۴ نفر به تماشای فیلم‌های اکران شده نشستند.

فیلم‌های سینمایی «تگزاس۳» با فروش بیش از ۵ میلیارد و ۶۹۲ میلیون تومان در رده نخست جدول قرار گرفته است و طی هفت روز اکران بیش از ۱۲۷هزار مخاطب داشته است.

رتبه دوم جدول به فیلم «خجالت نکش۲» ساخته رضا مقصودی اختصاص دارد که فروشی بیش از ۳ میلیارد و ۱۹۲ میلیون تومان داشته و ۷۳هزار و ۲۱۹ مخاطب به تماشای آن نشسته اند.  «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی از معدود فیلم های غیرکمدی است که از ابتدای اکران تاکنون جزو فیلم‌های نخست جدول بوده و همچنان به فروش خود ادامه می دهد. این فیلم با فروش بیش از ۲ میلیارد و ۸۷۱ میلیون تومان و ۳۵هزار و ۹۷۸ مخاطب در رده سوم جدول قرار گرفته است.

اما جایگاه چهارم جدول به فیلم «یادگار جنوب» ساخته مشترک حسین دوماری و پدرام پورامیری اختصاص دارد. این فیلم که از ۲۰ تیرماه اکران خود را آغاز کرده در سه روز نخست بیش از یک میلیارد و ۹۶۵ میلیون تومان فروش داشته و بیش از ۱۳ هزار و ۷۹۳ نفر مخاطب آن بوده اند و به این ترتیب این چهار فیلم رتبه‌های اول تا چهارم و فروش میلیاردی جدول فروش شانزدهم تا بیست‌ودوم تیر ماه بودند.

همچنین سه‌شنبه پنجم تیرماه با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۸۴۲ میلیون تومان، پرفروش‌ترین و سه‌شنبه ۱۲ تیر با ۲۳۴ هزار و ۳۳۶ نفر، پربیننده‌ترین روز سینما در این ماه بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.