مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد از سرویس‌دهی رایگان مترو در روز تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

سرویس‌دهی مترو و خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر در تاسوعا و عاشورا در مشهد رایگان است

به گزارش  قدس خراسان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، بهرام نکاحی در این خصوص گفت: با توجه به ممنوعیت تردد خودرویی در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی و به منظور تسهیل تردد زائران و مجاوران، سرویس‌دهی خطوط مترو مشهد رایگان خواهد بود.

وی افزود: بر همین اساس متروی مشهد روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری برابر با ۲۵ و ۲۶ تیر ماه، از ساعت ۷ بامداد تا ۲۲ شب به صورت رایگان خدمت‌رسانی خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد نیز گفت: برابر مصوبه شورای اسلامی شهر و دستور شهردار مشهدمقدس، باهدف تسهیل در تشرف عزاداران حسینی به حرم مطهر رضوی، سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی در روزهای تاسوعا و عاشورا در خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر به‌صورت صلواتی ارائه خواهد شد.

محسن شریعتی اضافه کرد: بر همین اساس سرویس‌دهی خطوط 800 – 801 – 802 – 830 – 831 – 12 – 50 – 62 – 82 – 86 و 210 در روز تاسوعا و عاشورا صلواتی انجام می‌شود.


وی ادامه داد: همچنین ناوگان خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر در شب و روز تاسوعا و عاشورا نیز تقویت خواهد شد، لذا از شهروندان تقاضا می‌شود دراین ایام از ناوگان حمل‌ونقل عمومی برای تشرف به حرم مطهر استفاده کنند.

وی افزود: این در حالی است که به‌منظور تسهیل در تشرف زائران و مجاوران به حرم مطهر، زمان خاتمه خدمت‌رسانی ناوگان در خطوط عبوری و منتهی به حرم مطهر، در شب تاسوعا تا ساعت 24 و در شب عاشورا به‌صورت شبانه‌روزی خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.