امام جمعه بردسکن گفت: کمک به بازسازی عتبات عالیات بهترین سرمایه‌گذاری معنوی است.

کمک به بازسازی عتبات عالیات بهترین سرمایه‌گذاری معنوی

حجت الاسلام علی اصغر امینی عنوان کرد: کمک به بازسازی عتبات عالیات بهترین سرمایه‌گذاری معنوی است و اعتقاد به این امر مقدس در دل و جان شیعیان به ویژه ایرانیان ریشه دارد.

وی گفت: براساس طرح پویش حرم، تمامی دوست‌داران اهل بیت(ع) می‌توانند با نذر ۲۰۰ هزارتومان برای طرح توسعه حرم امام حسین(ع)، مزین بنام صحن و شبستان حضرت زینب و امام محمد باقرو حک نام خود یا عزیزان درگذشته‌شان، نام آنان را در حرم مطهر جاودانه کنند.

وی با اشاره به اینکه برای نوکری و خدمت، بهترین و شایسته ترین اشخاص اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند، گفت: این خدمت والا، بهترین پاداش برای انسان محسوب می شود و باید قدر این فرصت را دانست.

امام جمعه بردسکن از اقدامات انجام شده ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بردسکن قدردانی کرد و افزود: با کمک مردم شهرستان سال گذشته تعهد شهرستان 100 درصد تحقق پیدا کرد و از این لحاظ بردسکن رتبه دوم استان را از آن خود کرد.

امینی عنوان کرد: تعهد امسال شهرستان بردسکن برای بازسازی عتبات عالیات 12 میلیارد ریال است که با توجه به جمعیت شهرستان سرانه هر نفر 15 هزار تومان است که امید است در سال جاری نیز با مشارکت مردم بتوانیم این تعهد را همانند سال گذشته محقق کنیم.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.