قدس آنلاین یزد - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در خط مقدم اقتصاد مقاومتی قرار دارد.

کمیته امداد در خط مقدم اقتصاد مقاومتی قرار دارد

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، محمد اکبری در جمع امدادگران کمیته امداد شهرستان یزد، افزود: نامگذاری هر سال توسط مقام معظم رهبری به نوعی مسیر و چراغ راهی را برای مجموعه مدیران کشور و آحاد جامعه مشخص می‌کند که باید این شعارها به عمل تبدیل شود.
وی با بیان این که پیوندی بین شعارهای هر سال وجود دارد، تصریح کرد: شعار سال 1393 از جامعیت خوبی برخوردار است که محوریت آن اقتصاد مقاومتی است و مقام معظم رهبری در بیانات آغاز سال در مشهد مقدس به ویژگی‌ها و الزامات تحقق این موضوع اشاره کردند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد اظهارداشت : با توجه به اینکه فقر مادی زاییده فقر فرهنگی است، ضرورت دارد هر کاری در کمیته امداد رنگ و لعاب و پیوند فرهنگی داشته باشد.
اکبری افزود: بالاترین وظیفه ما در کمیته امداد برنامه ریزی صحیح در کارها و تلاش در جهت ایجاد قوام و دوام در زندگی محرومین از طریق اشتغال و درآمدزایی برای اقشار آسیب پذیر جامعه است.
"محمد رضا کوکب" مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان یزد نیز در این دیدار بیان کرد: سال گذشته فعالیت‌های خوبی در زمینه مددکاری نوین در قالب مددکار خانواده اجرا شد و مددکاران نقش عمده‌ای را در تصمیم سازی مسئولین و نوع خدمت مورد نیاز خانواده های تحت حمایت با اجرای این برنامه فراهم کردند، این کار همچنان تداوم خواهد داشت.
وی افزود: در هر شرایط زمانی برای روان‌سازی کارها، دائما نیاز به اصلاح و بهبود فرآیندهای کاری در بخش‌های مختلف داریم و خوشبختانه در سال گذشته اقدامات خوبی در این راستا صورت پذیرفت.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.