قدس آنلاین - ایلام: رئیس پلیس‌ راهور استان ایلام گفت: پلیس راهور در نظر دارد از‌ موتورسیکلت سوارانی که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در سطح شهر رعایت می‌کنند به قید قرعه جوایز ارزشمندی اهداء و از آنها قدردانی کند.

راکبان موتورسیکلت در ایلام جایزه می گیرند

سرهنگ محمد رسولی با بیان اینکه موتور‌سیکلت خطرناک‌ترین وسیله نقلیه بوده که بخش عمده‌ای از تصادفات رانندگی استان مربوط به عدم رعایت قوانین رانندگی توسط موتور‌سواران است، اظهار داشت: یکی از خطرات جدی که جامعه را تهدید می‌کند، تصادفات وسایل نقلیه بوده که در میان وسایل نقلیه، موتورسیکلت بخاطر ویژگی ساختاری‌اش بسیار خطرناک بوده، بطوری‌که تقریباً هیچ گونه ایمنی را برای سرنشین ندارد.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی در جامعه و استفاده صحیح از موتورسیکلت، یکی از مهم‌ترین موارد کاهش تصادفات این وسیله نقلیه می باشد، افزود: ساده‌ترین راه برای کاهش خطرات تهدید کننده جان موتورسیکلت سواران استفاده از کلاه ایمنی برای محافظت از سر او در برابر ضربات ناشی از تصادفات است.
رئیس پلیس ‌راهور استان ایلام با بیان اینکه کلاه ایمنی از نوع استاندارد یکی از وسایل و تجهیزات ایمنی مهم و مورد نیاز موتور‌سیکلت‌ سواران است، تصریح کرد: موتور‌سوارانی که از کلاه ایمنی استفاده نکنند، برابر مقررات توقیف خواهند شد.
سرهنگ محمد رسولی خاطرنشان ساخت: پلیس راهور در نظر دارد از‌ موتورسیکلت سوارانی که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در سطح شهر رعایت می‌کنند و‌ از کلاه ایمنی استاندارد در حین رانندگی استفاده کرده و گواهینامه مجاز‌، بیمه نامه و کارت موتورسیکلت خود را همراه دارند، به قید قرعه جوایز ارزشمندی اهداء نماید.
وی با اشاره به اینکه امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط راکبین، شاهد کاهش تصادفات و سوانح رانندگی در استان باشیم، یادآور شد: راهنمایی ورانندگی استان ایلام مصمم است که در جهت حفظ سلامت رانندگان، راکبین و ترک نشینان موتورسیکلت سواران، با متخلفین بطور جدی برخورد کند.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.