۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲
کد خبر: 204778

قدس آنلاین یزد - درس‌نامه مهدویت دانشجویی و انتظار سرخ، عناوین اولین کتاب‌های فرهنگسرای امام مهدی (عج) یزد است که در فروردین ماه سال‌جاری توسط انتشارات سیمای خورشید به چاپ رسید

درس‌نامه مهدویت دانشجویی در یزد منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، درس‌نامه مهدویت دانشجویی دارای 22 فصل در قالب 3 جلد و 8 بخش در جلد چهارم، تدوین و تنظیم شده است.
جلد اول در فصول ضرورت پرداخت به مباحث مهدویت، امام مهدی در قرآن، منویات مقام معظم رهبری و …، جلد دوم با فصول معرفت امام غائب، وظایف منتظران، شرایط و علائم ظهور، حکومت امام زمان(عج) و …، جلد سوم با موضوعات جوان و مهدویت، منجی در ادیان، دشمن شناسی و … و جلد چهارم با عنوان مهندسی فرهنگی مهدوی منتشر شده است.
این درسنامه از دو جنبه حایز اهمیت است، یکی این که مجموعه کامل و جامع و خلاصه‌ای برای دانشگاهیان و طلاب است تا در دوره‌های آشنایی با امام عصر(عج) و مهدویت مورد استفاده قرار گیرد و نکته دوم داشتن نگاهی نو و قاعده‌مند به مسائل پیرامون مهدویت و آخرالزمان است.
از ویژگی‌های دیگر مهم این درسنامه قابل فهم بودن آن برای عموم علاقه‌مندان است.
این سیر مطالعاتی مبانی مهدویت توسط واحد پژوهش و انتشارات فرهنگسرای تخصصی امام مهدی (عج) تهیه و تنظیم شده است و زمانی که تصمیم به تهیه درسنامه گرفته شد، نیاز به یک مجموعه کامل و جامع برای دانشگاهیان در این زمینه و به این شکل حس می‌شد.

به همراه این درسنامه، کتاب انتظار سرخ نوشته "عاطفه امینی نسب" با موضوع انتظار در سیره شهدا، انتشار یافت. این مجموعه اکنون در انتشارات فرهنگسرای تخصصی امام مهدی (عج) یزد عرضه می‌شود.


 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.