نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: ابلاغ سیاستهای سلامت توسط مقام معظم رهبری وظیفه مسوولان و دست اندرکاران کشور را سنگین تر کرد.<BR>

ابلاغ سیاستهای سلامت، وظیفه مسوولان را سنگین تر کرد

عبدالرحمن رستمیان روز پنجشنبه در نشستی با مدیرکل، معاونان و مسوولان اداره کل بیمه سلامت استان سمنان گفت: تاکید ریاست جمهوری مبنی بر توجه به سلامت مردم و کاهش هزینه های درمانی نیازمند عزم جدی و تلاش بیش از پیش مسوولان برای ارتقای سطح سلامت و تسهیل در امور مردم است.

وی سال 93 را برای سازمان بیمه سلامت سال تحول دانست و اظهار امیدواری کرد: در این سال هزینه درمانی از جیب مردم کاهش یابد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی به آغاز طرح ثبت نام بیمه ایرانیان در کشور اشاره کرد و گفت: برای تامین نیازهای درمانی مردم، رسالت سنگینی داریم و دستگاههای مرتبط باید به وظیفه سنگین خود در این زمینه عمل کنند.

ˈعلیرضا اعرابیˈ مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان نیز در این نشست گزارشی از عملکرد و برنامه های خدمات بیمه ای در این استان ارائه کرد.

ثبت نام از افراد فاقد پوشش بیمه ای همزمان با سراسر کشور از اول اردیبهشت در استان سمنان آغاز شده است و به پیش بینی مدیرکل بیمه سلامت این استان حدود 80 هزار نفر مردم استان سمنان از مزایای این طرح ملی می توانند بهره مند شوند.

طرح ملی بیمه همگانی افراد فاقد بیمه به دنبال ابلاغیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت بیش از پیش بیمه درمان و خدمات بخش سلامت و تاکید رییس جمهوری، اجرایی شده است.

قریب 15 درصد از جمعیت کشور فاقد پوشش بیمه ای هستند که در استان سمنان به لحاظ مناسب بودن پوشش بیمه ای این رقم کمتر از 15 درصد است.

افراد فاقد هرگونه پوشش بیمه ای می توانند با مراجعه به سایت www.bimehsalamat.ir در طرح ملی بیمه سلامت ایرانیان ثبت نام کنند.ک/2

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.