حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی در دیدار جمعی از برگزیدگان عرصه فرهنگ و هنر با تشکر از مردم به خاطر حضور شکوهمندشان در راهپیمایی روز قدس، خطاب به هنرمندان گفت: اصحاب فرهنگ و هنر باید ملت ایران را به جهانیان به عنوان ملتی فرهنگ دوست معرفی و بشناسانند.<BR> <BR>

روحانی از حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رئیس جمهور در این مراسم که جمع کثیری از هنرمندان در عرصه‌های مختلف در آن حضور داشتند، گفت: بسیار خوشحال هستم که بعد از شش ماه فرصتی پیش آمد که بار دیگر در خدمت اصحاب فرهنگ و هنر باشم؛ آن هم در بیست و هفتمین روز ماه مبارک رمضان که به قولی ممکن است روز قدر باشد.

حسن روحانی ادامه داد: قبل از هر چیزی می خواهم از ملت ایران به خاطر حضور شکوهمندشان در راهپیمایی روز قدس تشکر و قدردانی کنم.

وی با اشاره به صحبت امام خمینی (ره) مبنی بر این که روز قدس روز اسلام است، گفت: در حال حاضر مردم مظلوم غزه زیر مخرب‌ترین بمب‌ها و سلاح های مدرن هستند. آنها مردمی هستند که از کم‌ترین امکانات مادی ولی از بزرگ‌ترین امکانات معنوی برخوردارند. در همین جا می‌خواهم نکته ای عرض کنم. آنچه که حادثه غزه به ما می آموزد، آن است که همه باید با هم متحد شویم. اگر می‌خواهیم به آرزوهایمان برسیم،‌ دنیای اسلام و مردم ایران همه باید دست به دست هم بدهیم. اگر می‌خواهیم به آرزوهای تمام مسلمانان و مردمانی که در منطقه زندگی می‌کنند برسیم، همه باید با هم متحد شویم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.