یکی از بازدیدکنندگان اماراتی نمایشگاه قرآن قشم حدود 5 هزار جلد قرآن در قطع رحلی را به این نمایشگاه و برای کمک به مکتب‌خانه‌های قشم اهدا کرد.<BR>

اهدای 5 هزار جلد قرآن از جانب یک اماراتی به مردم قشم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس از قشم، عبدالجلیل دلاکی خیر و بازدیدکننده پنجمین نمایشگاه قرآنی قشم است که از دبی آمده است.

وی که برای نخستین‌ بار است از نمایشگاه قرآنی قشم بازدید می‌کند، بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه از برگزاری آن ابراز رضایت کرد و این نمایشگاه را حرکت خوبی بر شمرد که‌ می‌تواند سبب تعمیق هر چه بیشتر فرهنگ قرآنی در بین مردم شود.

دلاکی همچنین علاوه بر این یکی از اهداکنندگان قرآن در نمایشگاه امسال است که حدود 5 هزار جلد قرآن در قطع رحلی را به نمایشگاه و برای کمک به مکتب‌خانه‌های قشم اهدا کرده است.

عبدالجلیل دلاکی در پاسخ به این سئوال که چرا تصمیم به اهدا قرآن گرفته است، گفت: در امارات هر ساله برنامه اهدای قرآن داریم اما تاکنون این اتفاق در قشم نیفتاده بود، ولی وقتی نمایشگاه قرآن را دیدم تصمیم گرفتم که این تعداد قرآن را به آن اهدا کنم که با هماهنگی آقای ملانوری مدیر فرهنگ و ارشاد قشم مجوزهای آن صادر شد تا از گمرک ترخیص شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.