قدس آنلاین:مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: همایش آموزه های سیاسی امام رضا(ع) یک کار ارزشمند و تاثیر گذار در بین اقشار مختلف مردم بخصوص نسل جوان است.<BR>

همایش آموزه های سیاسی امام رضا(ع) کار ارزشمندی در بین اقشار مردم و نسل جوان است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، زین العابدین روحانی نیا افزود: برگزاری این گونه همایش ها می تواند منجر به توسعه و ترویج فرهنگ نورانی رضوی با رویکرد آموزه های سیاسی امام رضا(ع) ، گسترش فعالیتهای فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین، در استان باشد.
وی اظهار داشت: هر کاری که بتواند مردم را به تفکر، فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) نزدیک کند با ارزش است ولیکن هنوز آنطور که باید و شاید آموزه های سیاسی امام رضا (ع) در جامعه تبیین نشده است.
وی گفت: یکی از عوامل هدم تبیین این آموزه ها عدم آگاهی از اهمیت و کاربرد این آموزه ها در زندگی انسان است که تهاجم فرهنگی دشمنان، مادیگرایی و مسائل دنیوی باعث عدم تبیین می شود.
روحانی نیا افزود: ترویج سیره امام رضا(ع) برگزاری گفتمان ها و جلسات مباحث بین دانشجویان و دانش آموزان و سایر اقشار میتواند زمینه اشتیاق به یادگیری آموزه ها را فراهم کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: برای ترویج و تبیین اندیشه های سیاسی امام رضا(ع) برگزاری چنین همایش هایی مناسب است زیرا قبل از برگزاری این همایش مردم آگاهی چندانی از آموزه های سیاسی امام رضا(ع) نداشتند ولیکن باید برای رسیدن به هدف واقعی باید کارهای فرهنگی زیاد صورت گیرد.
وی تعامل و همکاری تمام دستگاه های اجرایی استان بخصوص رسانه استان و نهاد های مرتبط را از جمله راهکارهای پیشنهادی برای بهتر برگزار شدن این همایش ذکر کرد.
 

انتهای خبر/.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.