۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶
کد خبر: 232356

نکا - خبرنگار قدس آنلاین : مسول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان نکا از واژگونی مینی‌بوس در جاده هزارجریب نکا با 21 زخمی و 3 کشته خبر داد.

21 زخمی و 3 کشته در اثر واژگونی مینی بوس

اسماعیل عبداللهی با اشاره به اینکه این حادثه در مسیر جاده هزارجریب در سه‌راه بندبن رخ داد ، افزود : این مینی‌بوس به دلیل اینکه با خودروی پیکان که از مقابل می آمد برخورد نکند، واژگون شد.

وی اضافه نمود :  مینی‌بوس دارای 24 سرنشین بوده که سرنشینان این خودروی سواری همگی زن بودند که سه نفر از آنها به نام‌های معصومه صحرایی و حوریه علیزاده به دلیل شدت جراحات در مسیر جاده جان باختند و گل‌جهان نادری نیز در بیمارستان و در حین سی.پی.آر جان خود را از دست داد .

مسول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان نکا یاداور شد: در پی اطلاع از این تصادف، اورژانس 115 زرندین با فوریت در محل حاضر و به کمک مجروحان و حادثه‌دیدگان شتافت که از کل مجروحین 17 نفر از سرنشینان به بیمارستان امام حسین (ع) نکا  و مابقی که جراحات کمتری داشتند به بیمارستان بوعلی انتقال یافتند که حال مجروحین مساعد است.

عبداللهی گفت : سرنشینان این مینی‌بوس از اهالی شهرستان بهشهر بودند که برای زیارت امامزاده شاه‌رضا لایی به این منطقه آمده و در حال برگشت بودند که متاسفانه واژگونی مینی‌بوس 21 زخمی و 3 کشته بر جای گذاشت.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.