خبرگزاری آسوشیتد پرس در مطلبی به تقاضای شرکت‌های هواپیمایی از آژانس‌های مسافرتی ایران برای نفروختن بلیت سفر آمریکا به ایرانیان پرداخت.

منع خرید بلیت سفر به آمریکا برای ایرانیان

به گزارش "قدس آنلاین"، خبرگزاری آسوشیتد پرس در مطلبی کوتاه نوشت: شرکت‌های هواپیمایی خارجی از آژانس‌های مسافرتی ایران خواسته اند بلیت سفرهای هوایی به آمریکا را به ایرانیان دارای روادید آمریکا نفروشند. این تصمیم پس از صدور حکم اجرایی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص منع ورود اتباع ۷ کشور مسلمان – از جمله ایران – به خاک آمریکا اتخاذ شده است.
این اقدام در شرایطی در دستور کار قرار گرفته است که روز جمعه یک قاضی آمریکایی ممنوعیت اعمال‌شده از سوی ترامپ را به طور موقت لغو کرد و نظر دو ایالتی را که از حکم اجرایی ترامپ شکایت کرده اند، پذیرفت. حکم این قاضی، شرکت‌های هواپیمایی آمریکا را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد.
یک آژانس مسافرتی در تهران به آسوشیتد پرس گفت تمامی شرکت‌های هواپیمایی از متولیان آن خواسته اند به ایرانیانی که روادید ورود به آمریکا را در اختیار دارند، بلیت هواپیما نفروشند. البته این محدودیت درباره افرادی که کارت اقامت دائم و یا گذرنامه آمریکا را در اختیار دارند اعمال نمی‌شود.

منبع: العالم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.