دیشموک- امام جمعه دیشموک با بیان اینکه؛ همانطوری که رهبری فرمود" مسئولان ما در مورد برجام خوب عمل نکردیم و بی دقتی مسئولان باعث وضع تحریم برای کشور ما از سوی آمریکا شده، تصریح کرد: کسانی که می گویند تایید، تصویب و امضای جزئیات برجام با رایزنی رهبری بوده؛ دروغ است.

مدعیان تایید برجام توسط رهبری، دروغگو هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ امام جمعه دیشموک در خطبه های سیاسی -عبادی نماز جمعه این هفته ، اظهار کرد: حادثه عاشورا؛ یک واقعه عظیم و دارای درس های گسترده برای جهانیان است.

حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند افزود: این درس  و قصه فراموش نشدنی و حتی باعث بیداری خواهد بود.

امام جمعه دیشموک با اشاره به واقعه عظیم کربلا و عاشورا ، گفت: حبیب ابن مظاهر الگوی مومنین و جوانان شیعه است.

حجت الاسلام راوند با بیان اینکه، شهید محسن حججی پرورش یافته متکب"درس" عاشورای حسینی و واقعه کربلا است، خاطرنشان کرد:‌ نثار سر جوانان محسن حججی ها؛ درس عاشورایی دارد.

امام جمعه دیشموک به شبکه های مزخرف بیگانگان برای اسلام هراسی هم اشاره کرد و گفت: چرخاننده اینها تکفیری هستند.

حجت الاسلام راوند با اشاره به مناسبت  امر به معروف و نهی از منکر ، بیان کرد: ما باید در جامعه امر به معروف و نهی از منکر کرده و سکوت نکنیم.

امام جمعه دیشموک ضمن تبریک هفته دفاع مقدس؛ تصریح کرد: در زمان دفاع مقدس برخی سیاسمتداران در داخل کشور ما احساس ضعف کردند.

حجت الاسلام راوند با بیان اینکه، هر موقع احساس ضعف کنیم، دشمن هجمه می کند، اذعان کرد: انقلابی گری  و بی توجهی به مادیات دنیوی از درس های هفته دفاع مقدس است.

امام جمعه دیشموک متذکر شد:  اگر مسئولین ما فرهنگ دفاع مقدس را فراگرفته و عمل کنند، مشکلی برای هیچ جای کشور ایران اسلامی  پیش نخواهد آمد.

حجت الاسلام راوند گفت: اگر روح و فرهنگ جبهه و جنگ در دفاع مقدس"،  فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و فرهنگ جهاد وجود داشته باشد؛ مشکلی پیش نمی آید.

امام جمعه دیشموک به نامه یک رئیس جمهور به رهبر انقلاب با " بسم الله الرحمن الرحیم" اشاره و گفت: این یعنی تغییر نگرش اعتقادی این رئیس جمهور را نشان می دهد.

حجت الاسلام راوند تصریح کرد: سخنان رئیس جمهور آمریکا درباره ایران، سخیف و بیهوده بوده است.

امام جمعه دیشموک بیان کرد: جای تعجب دارد آمریکایی که خودش در همه جه در حال کشت و کشتار است؛ ایران را به هرج و مرج و کشت و کشتار متهم می کند!.

حجت الاسلام راوند  گفت: الحمدالله رئیس جمهور ایران در سازمان ملل پاسخی محکم، شجاعانه و درخورشان ملت ایران، به رئیس جمهور آمریکا داده است.

امام جمعه دیشموک به سخنان رهبری در این رابطه هم اشاره کرد و گفت: رهبری فرمود" رئیس جمهور آمریکا غیرمنطقی و بی عقل است.

حجت الاسلام راوند با بیان اینکه؛  همانطوری که رهبری فرمود" مسئولان ما  در مورد برجام خوب عمل نکردند و بی دقتی مسئولان  باعث وضع  تحریم برای کشور ما از سوی آمریکا شده، تصریح کرد: کسانی که می گویند تایید، تصویب و امضای جزئیات برجام با رایزنی رهبری بوده؛ دروغ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.