یزد- قائم‌مقام کمیته امداد استان یزد گفت: کمیته امداد استان یزد مصمم است با مشارکت نیکوکاران یزدی ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت استان کرمانشاه بسازد.

کمیته امداد یزد ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کرمانشاه می سازد

به گزارش قدس آنلاین، هم‌زمان با چهلمین روز از حادثه زلزله کرمانشاه کانکس‌های اهدایی نیکوکاران یزدی به کرمانشاه منتقل شد.

قائم‌مقام کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه کمک‌های نیکوکاران یزدی به زلزله‌زدگان کرمانشاه همچنان ادامه دارد، گفت: چهار کانکس با کاربری مسکونی و درمانی از سوی نیکوکاران یزدی به زلزله‌زده استان کرمانشاه اهدا شد.

 رضا زارع زاده مهریزی در خصوص ویژگی کانکس‌های اهدایی به زلزله‌زدگان کرمانشاه گفت: کانکس‌های اهداشده دارای اسکلت تمام فولادی با نقطه‌جوش بالا بوده و پوشش دیوار و سقف آن با سازه ساندویچ پانل فوم پلی یورتان ضد حریق و پنجره یو پی‌وی‌سی با شیشه دوجداره و درب با کلاف آلومینیوم و عایق تزریقی فوم پلی یورتان است، عایق حرارتی بسیار بالا و سهولت در سرمایش و گرمایش و همچنین استقامت و دوام بالا برای استفاده در مناطق بحران‌زده از دیگر مشخصات این کانکس‌ها است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان یزد افزود: ارزش کانکس‌های اهدایی حدود ۷۰ میلیون تومان است، یکی از این کانکس‌ها درمانگاه مجهز به تجهیزات درمانی است و سه کانکس دیگر نیز کاربری مسکونی دارد.

وی بابیان اینکه مردم خداجوی استان یزد می‌توانند کمک‌های اهدایی برای ساخت مسکن زلزله‌زدگان را به شماره‌حساب ۱۸۱۱ نزد باک ملی واریز کنند، اظهار داشت: کمیته امداد استان یزد مصمم است با مشارکت نیکوکاران یزدی ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت استان کرمانشاه بسازد، تاکنون ۲۵۰ میلیون تومان از سوی خیران برای ساخت مسکن به این نهاد اهداشده است.

زارع زاده با اشاره به اینکه پنج کانکس دیگر به ارزش ۲۵ میلیون تومان نیز به همت خیران در حال ساخت است، یادآور شد: مردم نوع‌دوست استان یزد تاکنون بیش از دو میلیارد تومان به‌صورت نقد و کالا به زلزله‌زدگان کرمانشاه کمک کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.