بجنورد- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی طی بیانیه ای از حضور ارزشمند و بابصیرت مردم ولایتمدار و بصیر استان خراسان شمالی در مراسم گرامیداشت یوم ا... نهم دیماه، قدردانی کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور مردم در این مراسم قدردانی کرد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در این بیانیه آمده است:

یوم ا... نهم دی؛ روز تجلی قدرت لایتنهی حق تعالی در برابر فتنه بزرگ غربی- صهیونیستی و وهابی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و خلق زیباترین حماسه ماندگار عصر بود، روز نمایش اقتدار و صلابت انقلاب الهی متکی به قلب های سلیم و مومن ایران اسلامی بود که با عشق و دلدادگی به مولا و مقتدای خویش و حرکت اقیانوس وار و خودجوش و تکلیف گرایانه با حضور میلیونی خود در جای جای میهن اسلامی بزرگترین و پیپیده ترین فتنه علیه نظام اسلامی را خنثی و بساط فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدند.

مردم مومن، لحظه شناس و بصیر باب الرضا- گنجینه معرفتها در سالروز حماسه ماندگار نهم دی(روز بصیرت و میثاق امت با ولایت)  با قلب هایی آکنده از عشق به مولا و مقتدای خویش؛ دگر بار آمدند تا عزت، شرافت و لحظه شناسی خود را به نمایش بگذارند؛ آمدند تا اقتدار و شکوه بی مثالی را که در هشتم ونهم دی ۸۸ رقم زند دگر بار زنده کنند، آمدند تا نفس های آخر فتنه گران در سینه های پر از حقدو نفرتشان حبس شود. آری آمدند همه آمدند تا  ندای هیهات من الذله را به گوش صلح طلبانی که چنگال های مفرقین دشمن را ندیدند برسانند  و بگویند تا پای جان بر سرعهد و پیمانی که با شهدای عزیز، امام شهدا(ره) و ولی زمان خود بسته اند ایستاده و لحظه ای در جانفشانی در رکاب امامشان غفلت نخواهند کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از حضور ارزشمند تمامی اقشار مختلف مردم، جوانان، بسیجیان، دانشجویان، قاطبه جلیله روحانیت، علما، دانشگاهیان و خانواده های معزز و معظم شهدا بویژه اصحاب رسانه و خبر و رسانه ملی که نقش بسزایی در خلق این مراسم باشکوه داشته، قدردانی می نماید.

انتنصرا...ینصرکم و یثبت اقدامکم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خر اسان شمالی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.