قزوین_ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: خروج از برجام، توطئه دشمن است.

خروج از برجام توطئه دشمن است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام مجید تلخابی در همایش «طلایه داران تبلیغ» که صبح روز سه شنبه در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان قزوین با حضور جمعی از روحانیون برگزار شد، اظهار داشت: تبلیغ رسالت های الهی از اهمیت بسیاری برخوردار است و انبیاء به عنوان مبلغان در بیان حقایق بیم نداشته اند و تنها خدا را در نظر گرفتند؛ باید به عنوان مبلغ دین واقعیت های دین را بیان کنیم و آنچه را که رضای خدا است در نظر بگیریم و در تبلیغ، اخلاص را به عنوان تبلیغ مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: نباید تبلیغ را به عنوان یک شغل درنظر بگیریم و شهدا را در این زمینه به عنوان الگوی خود قرار دهیم؛ هر آنچه را که عنوان می کنیم باید نسبت به آن باور داشته باشیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: برای تحقق این اهداف باید سخت کوشی را در نظر بگیریم و امام علی(ع) عنوان می کند که همت انسان به عنوان ارزش او محسوب می شود؛ما موظف هستیم تا از دین و انقلاب دفاع و واقعیت های دین را عنوان کنیم.

تلخابی یادآورشد: بیان منطقی واقعیت ها در مسایل کشور لازم است و باید بیان کنیم که چرا قدرت ها در برابر ایران کوتاه نمی آید؛ این قدرتها با دین و عقاید ما سروکار دارند چراکه دین ما براساس دین پیامبر است و دینی که پیامبر آورده اصولش براساس تقوا و اصول دین بوده که برخلاف یهودیان است.

وی یادآورشد:براساس نظر امام راحل مشکل مستکبران با کشور مساله دفاع از مظلومان و اصل نظام است و هرآنچه کشور رشد می کند میزان مخالفت این مستکبران افزایش می یابد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان گفت: آمریکایی ها عهد شکن و به دنبال سود خود هستند و هرجا ببیند امری به سودشان نیست، پیمان می شکنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد: اگر استکبار به مذاکره روی آورده، به بهانه غنی سازی ۲۰ درصد بوده و اگر ما هوشمندانه عمل می کردیم و تسلیم خواست آنها نمی شدیم چنین وضعیتی در کشور پیش نمی آمد.

تلخابی اضافه کرد: امام خمینی بیان می کند که هرچه بیشتر در برابر عملکرد ظالم پیش برویم او عقب می رود.

وی با بیان اینکه آمریکا از برجام خارج می شود اما اروپا از آن خارج نمی شود، بیان کرد: خروج از برجام و بقاء برآن توطئه دشمن بوده و این آزمون بزرگ بر دولتمردان است و براساس فرمایشات رهبر عمل کنند و تضمین های مناسب بگیرند و به مذاکرات دو سال پیش چشم ندوزند.

وی اضافه کرد:باید بدانیم پیشرفت ما در گرو اعتماد نکردن به دشمن است؛ برخی شاید آگاهانه یا ناآگاهانه برای اقتدارزدایی ولایت فقیه حرکت می کنند که در این زمینه به روحانیون توصیه داریم توجه داشته باشند.

مدیر حوزه های علمیه استان قزوین هم در این همایش اظهار داشت: اگر از تمام توان خود برای تبلیغ استفاده نکنیم برای شهدا فعالیتی را انجام نداده ایم.

حجت الاسلام عباسی افزود: باید آموزه های دینی را از قرآن و عترت بیاموزیم و به آینده امیدوار باشیم که اگرچنین باشد با شهدا همراهی نکرده ایم؛ نداشتن تفکر جهانی نشان این است که راه شهدا را طی نکرده ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.