قدس آنلاین-شهرکرد، آناهیتا موجودی؛ اين زلزله در فاصله ۱۲  كيلومتري از شهر بلداجي و در موقعيت ۳۱.۸۸ درجه شمالي رخ داده و پس از  بررسي اوليه خسارت جاني نداشته و تاكنون نيز گزارشي در خصوص خسار ات مالي  مخابره نشده است .

اعزام اكيپهاي نشت يابي به منطقه زلزله زده شهر  بلداجي 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، رئيس بازرسي و فني شركت گاز استان  در پي وقوع زلزله 4.3 در جه در مقياس ريشتري كه ساعت 21.49 روز جمعه هفته گذشته در منطقه بلداجي از توابع شهرستان بروجن روي داد ،بلافاصله پس از اطلاع از موضوع با هماهنگي شركت گاز ناحيه بروجن اكيپهايي جهت بررسي موضوع و بازديد از تاسيسات اساسي شركت گاز از جمله ايستگاههاي تقليل فشار ،ايستگاههاي حفاظت كاتدي و ... به محل اعزام شدند .

پزشكيان افزود : پس از بررسي اوليه خوشبختانه به زير ساختهاي اساسي شركت خسارتي و ارد نشده ولي اكيپهاي نشت يابي جهت تست خطوط انتقال ،تغذيه و شبكه  در منطقه مستقر شده اند كه نتيجه اقدامات انجام شده در هفته هاي آتي پس از تكميل پروسه نشت يابي اطلاع رساني خواهد شد

مدير كل مديريت بحران  استان چهارمحال و بختياري گفت: اين زلزله در فاصله 12  كيلومتري از شهر بلداجي و در موقعيت 31.88 درجه شمالي رخ داده و پس از  بررسي اوليه خسارت جاني نداشته و تاكنون نيز گزارشي در خصوص خسارات مالي  مخابره نشده است .

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.