۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۵
کد خبر: 235009

چند سال است که رسانه‌های غربی و در رأس آنها بی بی سی، سی ان ان، فاکس نیوز و ... محور تبلیغات رسانه‌ای خود از اسلام و مسلمانان را مترادف با القاعده، طالبان، داعش، النصره...

هدف تهاجم غرب، اسلام است

 و بوکوحرام قرار داده و آنها را گروه‌هایی معرفی می‌کنند که به دنبال پیاده کردن «اسلام واقعی!» هستند.

اکنون دشمنان اسلام به این نتیجه رسیده‌اند که به خوبی می توان بهره برداری لازم از این جریانها را انجام داده و اینک باید توجه و نوک پیکان حملات اصلی خود را به اصل دین آسمانی اسلام معطوف دارند.

پیرو این هدف اخیراً مطالبی به مراتب موهن‌تر از سخنان پاپ بندیکت که اسلام را دین شمشیر توصیف کرده بود، از زبان چهره‌های مطرح غربی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که در بیشتر آنها تمامیت اسلام، بخصوص ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) هدف بغض و کینه آنها قرار گرفته است. در هفته‌های اخیر ده‌ها مورد از القائات در رسانه‌های مختلف غربی منتشر شده که به عنوان نمونه تلویزیون آلمان در برنامه‌ای پربیننده زنده اجتماعی- هنری جمله نویسنده هتاک مصری الاصل را بازتاب داده است.

این نویسنده که قبلاً نیز نشر سخنانش موجب عذرخواهی رسمی شبکه زد، دی، اف آلمان شده بود، داعش را نزدیکترین گروه به صدر اسلام جلوه داد!؟

اکثر مسلمانان، القاعده، داعش و زیرشاخه‌های آنان را اراذل و اوباشی می‌دانند که ضد شیعه و سنی هستند و مرتکب قتل مسلمانان می‌شوند و اینقدر به این موضوع معتقد هستند که نیازی به برائت از آنان نمی بینند، همین امر باعث شده که در برابر هجوم مستقیم به اسلام نیز واکنش جدی از خود بروز ندهند. این در حالی است که برخی از شیوخ وهابی نیز با ارایه دلایل سطحی، همچنان به اسلامی بودن عملکرد داعش تأکید و اصرار دارند.

آنچه مشاهده می‌شود حکایت از آن دارد که اندیشمندان غربی زمانی که دریافتند موج گرایش جوانان به اسلام مقطعی و زودگذر نیست و نتایج تحقیقات مختلف حکایت از گرایش جوانان به اسلام حتی در اروپا دارد، به فکر جلوگیری از این موج برآمدند و نتیجه این شد که وهابیت و تکفیری‌های دست پرورده صهیونیستها همه کاره میدان شدند و رسانه‌های جریان ساز و مؤثر غربی با استفاده از امکانات بی نظیر جدید همچون اینترنت، شبکه‌های اجتماعی مرتبط با غرب و صهیونیستها، تلفن همراه و... بکار گرفته شدند تا حقایق را جعل و زشت‌ترین چهره ممکن از اسلام را معرفی نمایند و نتیجه این شد که وحشیگری‌های داعش، النصره و بوکوحرام «اسلام واقعی» تبلیغ شد.

به دنبال همین سیاست، رسانه‌های غربی بطور هماهنگ و همزمان ناگهان به تریبون تکفیری‌ها تبدیل شدند و از انتشار هیچ مطلب و تصویری از وحشیگری‌ها به نام اسلام واقعی دریغ نکردند، اما هیچ مطلب و تصویری که جنایتکارش حتی ظاهری غربی داشت، نشر نیافت و اگر هم یافت، به سرعت حذف می شد. باید به هوش باشیم اکنون اتاقهای فکر غربی- صهیونیستی پا را از پروژه اسلام هراسی فراتر نهاده و پروژه ضربه به اصل اسلام- این دین پاک آسمانی- را شروع کرده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.