۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷
کد خبر: 237903

قدس آنلاین: جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اعضای یک باند که با اجاره کردن منزلی در اصفهان اقدام به سرقت می‌کردند در عملیات ویژه پلیس مرکز استان دستگیر و از آنان یک گاو صندوق بزرگ پر از پول و طلای مسروقه کشف شد.

کشف گاو صندوقی پر از پول و طلای مسروقه

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سرهنگ حسین حسین‌زاده‌ اظهار کرد: مأموران انتظامی کلان‌شهر اصفهان در پی شناسایی و رصد فعالیت مجرمانه یک باند سرقت منزل بلافاصله وارد عمل شده و اقدامات ویژه را برای انهدام و دستگیری اعضای آنان به اجرا گذاشتند.

وی با اشاره به انجام تحقیقات وسیع و گسترده برای شناسایی محل تردد و مخفیگاه این افراد گفت: مأموران پس از شناسایی محل اختفای مجرمان با هماهنگی قضایی و در یک عملیات کاملاً منسجم و ضربتی اعضای باند را که چهار نفر و در حال اوراق یک گاوصندوق مسروقه بودند، دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از گاو صندوق مسروقه نیم کیلو طلا، چندین عدد سرویس طلا، تعدادی زیادی مدارک و اسناد مسروقه، مبلغ 9 میلیون ریال وجه نقد، هفت عدد نیم‌سکه بهار آزادی و 6 عدد سکه الیزابت سرقتی کشف شد.

حسین‌زاده با تاکید بر ادامه تحقیقات برای شناسایی و کشف احتمالی سرقت‌های دیگر این باند گفت: اعضای این باند همگی غیربومی بوده و به عنوان گردشگر و مسافر با اجاره کردن منزلی در اصفهان اقدام به سرقت می‌کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.