قدس آنلاین -تبریز:رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی از دستگیری کاربر متخلف اينترنتي که با راه اندازي پروفايلي در يک شبکه اجتماعي به ترويج مسائل غيراخلاقي دست مي زد پس از دستگيري گفت: شيطان مرا ترغيب به چنين کارهايي مي کرد.

بازداشت فردی که  تبلیغ همجنس‌گرایی می کرد

 به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمد قاسملو ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پي رصد و پايش فضاي مجازي، کارشناسان اين پليس يک مورد پروفايل را در يکي از شبکه هاي اجتماعي که اقدام به انتشار مطالب و عکس هاي مستهجن و تبليغ همجنس گرايي مي کرد شناسايي کرده و دستگيري فرد يا افراد متخلف در دستور کار پليس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با بهره گيري از شگردهاي خاص پليسي و تماس هاي اينترنتي، رد پايي از هويت واقعي کاربر متخلف استخراج و با هماهنگي مقام قضايي، متهم به طور کامل شناسايي و دستگير شده و به اين پليس انتقال يافت.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: در تحقيقات فني، متهم به اتهام وارده اعتراف  کرده و اعلام داشت عکس ها و مطالب منتشره در خصوص همجنس گرايي را از طريق فيلترشکن و ساير سايت ها گردآوري و تعدادي از عکس ها را نيز در رابطه غيراخلاقي که با دوستم در منزل آنها داشتم گرفته و در پروفايل خود انتشار دادم و در ادامه متهم علت و انگيزه خود را در کسب لذايذ جنسي و احاطه شيطان به وي جهت رسيدن به لذايذ جنسي از طريق غيرشرعي اعلام داشت.

قاسملو در ادامه بيان کرد: متهم رديف دوم نيز شناسايي و به اين پليس دعوت شد که ضمن تائيد گفته هاي متهم اول اعلام داشت در دام شيطان گير افتاده و فريب تبليفات سايت هاي همجنس گرايي را خورده و به اين عمل غيراخلاقي تن داده است.

اين مقام انتظامي افزود: سيستم هاي رايانه اي متهمان به جهت تکميل مستندات فني محکمه پسند جمع آوري و بررسي هاي فني استخراج و پرونده تکميلي به عرض مقام قضايي رسيد و براي متهمان قرار بازداشت صادر و پرونده جهت سير مراحل بعدي تحويل دادسرا شد.

وي گفت: شرع مقدس اسلام و ساير اديان الهي، چهارچوبي براي انسانها جهت بهره مندي از لذايذ جنسي در نظر گرفته اند؛ اسلام به مقوله ازدواج تاکيد کرده و آن را عامل رستگاري و دوري از گناه جوامع بشري نام برده است.

رئيس پليس فتا آذربايجان شرقي در پايان خاطرنشان کرد: کامجويي ها و روابط غير اخلاقي جنسي ضمن اينکه موجبات شيوع بيماري هاي جنسي و آبروريزي افراد شده و راه برگشت خود را به جامعه مي بندند؛ لذا بايد از سايت هاي غيراخلاقي و همجنس گرايي پرهيز کرده و خود را در دام شياطين انسان نما گرفتار نسازيم.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.