شبکه رادیویی صبا به مناسبت تاسوعای حسینی در ویژه‌برنامه «مثل آب» به بیان فضایل اخلاقی حضرت عباس(ع) می‌پردازد.

ویژه‌برنامه «مثل آب» برای حضرت عباس (ع)

به گزارش قدس آنلاین، شبکه رادیویی صبا روز دوشنبه، ۲۵ تیر به مناسبت تاسوعای حسینی با ویژه برنامه «مثل آب» را روی آنتن می‌برد.

این ویژه برنامه با موضوعیت سوگواری ایام محرم و گرامیداشت مقام حضرت عباس (ع) در بخش های مختلف پخش خو اهد شد.

امیر اکبری تهیه کننده «مثل آب» بیان کرد: اگرچه همه شهدای کربلا در روز عاشورا به شهادت رسیدند اما هر روز از دهه اول این ماه را به نام شهدای کربلا نامگذاری کرده‌اند. روز نهم محرم، روز تاسوعای حسینی به نام قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس نامگذاری شده است. مردم این روز را متعلق به علمدار کربلا حضرت اباالفضل العباس می‌دانند و مانند روز عاشورا بزرگ داشته و به ذکر فضائل و نوحه و عزاداری می‌پردازند. ویژه برنامه  «مثل آب» در این روز با محوریت حضرت عباس (ع) و بیان فضایل اخلاقی ایشان پخش می شود.

اکبری یادآور شد: احترام به نقش عباس(ع) در کربلا و مقام حضرت در جلوهای مختلف هنر، شعر، موسیقی، سینما، ادبیات نمود پیدا کرده است که ما در این ویژه برنامه تلاش می کنیم این جلوه‌ها را به مخاطبان معرفی کنیم.

این برنامه با موضوعیت سوگواری ایام محرم و گرامیداشت مقام حضرت عباس (ع)  با بخش‌های مختلف مداحی، شعرخوانی، ارتباط زنده با شهرهای زیارتی و گزارش هیئات مذهبی و تعامل با مخاطبان راهی آنتن می‌شود.

ویژه برنامه «مثل آب» روز دوشنبه، ۲۵ تیر از ساعت ۹ صبح به تهیه کنندگی امیر اکبری و با اجرای تیمور کوشکی و یاسر دعاگو پخش می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.