۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
کد خبر: 1000327

این بار گویا نوبت به نتانیاهو رسید تا برای حرفی که درخصوص ارتش رژیم صهیونیستی گفته بود، عذرخواهی کند.

آیا نتانیاهو عذرخواهی می کند؟

به گزارش قدس آنلاین، خبرها حاکی از بالا گرفتن اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی است، آن طور که معاون پیشین رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در اظهار نظر جدید خود گفته است: نتانیاهو مایه ننگ اسرائیل و یک دروغگوی بیمارگونه است و شگرد معمول او منحرف کردن توجه‌ها از شکست‌هایش است، مشخص است که اختلافات زودتر از آنچه که رسانه ها پیش بینی کرده بودند بالا گرفته است.

این در حالی است که بیشتر اعضای کابینه و اطرافیان نخست وزیر این رژیم نیز معتقدند این رژیم در غزه شکست خورده است، در حالی  وب سایت «عرب ۴۸»،از صحبت های رئیس اپوزیسیون اسرائیل گزارش داده که او چندی قبل در نشست خبری گفته بود: نتانیاهو نخست وزیر بد و شکست خورده‌ ای است که خود را به گریه زده و تنها مشغول خویش و امور شخصی اش است.

در این میان نتانیاهو اخیراً گفته بود که یکی از دلایل عدم پیشرفت در مذاکرات تبادل اسرا در ماه‌ های اخیر این بوده که ارتش در حال اعمال فشار نظامی کافی علیه حماس نیست.

این موضوع با واکنش های مختلفی همراه شد به طوری که کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: هالوی در جلسه‌ ای این اظهارات نتانیاهو را «جدی» خواند و خواستار عذرخواهی او شد.

طبق گزارش کانال ۱۲ نتانیاهو تاکنون این درخواست ارتش رژیم را اجابت نکرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.