وزیر ارشاد با تأکید بر اینکه هیچ انتصاب دقیقه نودی در دولت سیزدهم نداشته، گفت: برخی افراد که ادعا شده منتسب به من هستند کارمند وزارت ارشاد از گذشته بوده‌اند و بخشی از موارد مطرح‌شده بداخلاقی است و بخشی سوءتفاهم و بخشی هم مربوط به هیجانات پایان دولت.

وزیر ارشاد: هیچ انتصاب جدیدی نداشته‌ام/ برخی شایعات بداخلاقی بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد مهدی اسماعیلی امروز در پایان جلسه هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص ادعاهای مطرح شده در مورد انتصاب های وی در وزارت ارشاد در روزهای پایانی دولت با رد این شایعات، گفت: در وزارت ارشاد هیچ انتصاب جدید خارج از رویه اتفاق نیفتاده است. نمی‌دانم این بحث‌ها برای چه پیش آمد و همین مقدارش را هم جزو بداخلاقی‌های رسانه‌ای می‌دانم.

وزیر ارشاد با تأکید بر اینکه بحث‌هایی که مطرح شده بود ۷۰ تا ۸۰ درصدش کذب محض بود و دوستان ما هم درباره آن‌ها توضیح دادند، افزود: اساسا بعضی چیزها هم وجود خارجی نداشت که مطرح کرده بودند.

وی گفت: بقیه موارد هم آنهایی بودند که از اول دولت بودند. مثلاً ما رئیس مرکز حراست داریم که شخصیت معتبر امنیتی کشور است. دبیر شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات داریم که سال‌ها رایزن جمهوری اسلامی بوده و جزو بهترین رایزن‌های خارج از کشور بوده است و حالا ممکن است یک نسبتی هم با من داشته باشد، اما کارمند همان مجموعه است آن‌هم قبل از اینکه ما به آنجا برویم.

اسماعیلی تاکید کرد: به هرحال بخشی از این موارد مطرح‌شده بداخلاقی است و بخشی هم سوءتفاهم و بخشی هم مربوط به هیجانات پایان دولت است که خیلی جدی نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.